British Open, Gemona – 2. nap, Task 2

Miután két verseny is elmaradt a ratyi időjárás miatt, már nagyon vártam ezt a két hetet. Milánnal meg Rácz Balival jöttünk együtt, és a British után megyünk tovább Szlovéniába a lengyel openre. Helyileg nagyon közel van a kettő egyébként, Gemona gyakorlatilag a Stol gerinc végén van, egy huszassal nyugatabbra pedig a már ismert Meduno és környéke. A hely nekem nagyon tetszik, szerintem jobb mint Meduno. Van síkvidék is, nagy hegyek körbe, lehet variálni a feladatokat rendesen.

Mi vasárnap értünk ki, gyors sátorállítás után még felmentünk lecsúszni egyet, amiből egy bő egy órás repülés lett, este 6kor még 3as lifteket tekertünk felhőalapig. A hétfői nap is jónak nézett ki, de sajnos a meteoval ellentétben nagyon hamar összeállt és még a fél mezőny a levegőben se volt mikor először eső, aztán jég kezdett hullani a starthelyen, így stoppolták a napot. Persze délutánra kitisztult, de ez rajtunk már nem segített, úgyhogy futottunk egy jót levezetésképp.

Kedden is hamar összeállós időt jósoltak, így a 9es briefing után egyből mentek fel a buszok. A starthely egy jó 45 perces út, keskeny hegyi szerpentinen, de a szervezők eléggé toppon voltak, szereztek 22 kisbuszt így egy körrel felvisznek mindenkit.  Gyors start után 12kor már indult is a feladat, kb nettó 45km, szinte végig kint a síkságon. A rajtot is jól kaptuk el, a feléig Rács, Milán, Szitto meg én az élboly tetején vitorlázgattunk. Itt sajnos született egy rossznak bizonyuló döntés (ami akkor logikusnak tűnt még a korábbi helyismeretből fakadóan is), és ahelyett hogy fordultunk volna megint kifelé a következő pontra, az egész élboly ráment a hegyre azzal a szándékkal hogy ott egy erőssel kitekerünk. Mikor a mögöttünk jövők látták hogy annyira nem adja ők a direkt útvonalat választották, jól be is előzve ezzel minket. A rövid feladat sok javításra nem adott lehetőséget, de azért szerintem mindent megtettünk a felzárkózásért, a végsiklást is jól vállaltam be, nem maradt a végére sok magasságom de parkettán tudtam menni vagy 10 km-t.

Szerintem senki nem panaszkodhat, első napom 5 magyar az első 20ban, Sziszi 5, Rács 6, én 12 majd Milán, Vértes, Képes is kevéssel utánunk tolta be, alig vannak pontban különbségek. Aki szeretne követni minket napközben az megteheti a livetracking segítségével.

Eredmények, livetracking, videók: ITT

0 megjegyzés: