Tegnap egy hosszas veszekedés után otthagytam a szervezőket. Én a -30%al
még a jobban jártak között voltam, sokakat nulláztak. Elhiszem hogy
most már ez a fai szabály, de egyrészt senki nem így értette a 20
méteres "toleranciát" (miért visszafele mérik a táblára is kiírt 2800 métertől?), másrészt teljesen aránytalannak és ésszerűtlennek
tartom ezt a büntetést. Egy apróság, hogy Susa aki vezeti a versenyt
velem koppra együtt volt, de az ő műszere azt mutatta éppen légtér alatt
van, én meg már benne. Nem feltételezem hogy csalt, egyszerűen van
ennyi pontatlansága a műszereknek is. Teljesen felfoghatatlan, hogy a
kereskedelmi repülések során egy utasszállítótól kisebb magasságtartási
pontosságot várnak el mint itt tőlünk, ráadásul nem is ellenőrzött
légtérben voltunk, mert az csak 2900tól kezdődik. Ebben a
légtérsértésben semmi szándékosság nem volt, úgy gondolom nem 10-20
méter kellene hogy eldöntsön (tönkre tegyen) egy versenyt. Végtelenül
csalódottak vagyunk Milánnal, a pontokat kiszámolva tizedek döntöttek
volna arról hogy ki nyert, mindkettőnknek első task win lett volna :(
Ráadásul én még jobban jártam ugye, de ettől még megint csak elment 300
pontom ami nem repülés közben elkövetett taktikai/stratégiai hiba, hanem
egy peches felhőszívás. Innentől Milánnak csak a task winre kell
koncentrálnia, az is jó gyakorlás, én még megpróbálok valamit kihozni
pontok terén a versenyből mivel nem biztos hogy idén tudok már máshova
menni. Sajnos valószínűleg a csapat helyezésünk is ugrott ezzel, ekkora
hátránnyal nem fogunk visszakerülni a dobogóra..
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése