Légterezés

Tegnap egy hosszas veszekedés után otthagytam a szervezőket. Én a -30%al még a jobban jártak között voltam, sokakat nulláztak. Elhiszem hogy most már ez a fai szabály, de egyrészt senki nem így értette a 20 méteres "toleranciát" (miért visszafele mérik a táblára is kiírt 2800 métertől?), másrészt teljesen aránytalannak és ésszerűtlennek tartom ezt a büntetést. Egy apróság, hogy Susa aki vezeti a versenyt velem koppra együtt volt, de az ő műszere azt mutatta éppen légtér alatt van, én meg már benne. Nem feltételezem hogy csalt, egyszerűen van ennyi pontatlansága a műszereknek is. Teljesen felfoghatatlan, hogy a kereskedelmi repülések során egy utasszállítótól kisebb magasságtartási pontosságot várnak el mint itt tőlünk, ráadásul nem is ellenőrzött légtérben voltunk, mert az csak 2900tól kezdődik. Ebben a légtérsértésben semmi szándékosság nem volt, úgy gondolom nem 10-20 méter kellene hogy eldöntsön (tönkre tegyen) egy versenyt. Végtelenül csalódottak vagyunk Milánnal, a pontokat kiszámolva tizedek döntöttek volna arról hogy ki nyert, mindkettőnknek első task win lett volna :( Ráadásul én még jobban jártam ugye, de ettől még megint csak elment 300 pontom ami nem repülés közben elkövetett taktikai/stratégiai hiba, hanem egy peches felhőszívás. Innentől Milánnak csak a task winre kell koncentrálnia, az is jó gyakorlás, én még megpróbálok valamit kihozni pontok terén a versenyből mivel nem biztos hogy idén tudok már máshova menni. Sajnos valószínűleg a csapat helyezésünk is ugrott ezzel, ekkora hátránnyal nem fogunk visszakerülni a dobogóra..

0 megjegyzés: