Polish Open, Tolmin 1. Nap 1. Task

Tegnapi repülés után este tízre voltunk kb Tolminban, még regisztráció sátorállítás vacsi sör, aztán dőltünk el. Azért az olasz kemping mellett futó sínpár nem fog hiányozni..

A szervezés már az elején látszik hogy nem egy angol verseny, de végül mindenki időben a helyén volt és a pontjaink is megvoltak a műszerekbe. Az első briefinget a starthelyen sikerült maratonira elhúzni, így 3 óra előtt nem sokkal startoltunk egy cca 85km-es feladatra, ami rögtön első nap hátra vitt minket a hegyek közé. Jó néhányszor repültem már itt, de ritka ez a jó idő ami ma volt. 2400 körüli alap, szép tiszta idő, kerülgettük a havas csúcsokat egész nap. A feladat egyébként Tolmin-Kozlovrob-Dreznica-Most na Soci-Stol-Kuk-Livek-Tolmin, megnéztünk mindent amit itt szoktunk :)

Én elég jól kaptam el az elejét, egy jó meglépéssel Susával és még két ernyővel az élen találtuk magunkat. Jó darabig együtt is repültünk, de aztán szereztek 100m magasságfölényt, innentől próbáltam behozni őket. Mi mindig a biztosnak tűnő úton a Krn karéjban mentünk, de két alkalommal is jobbnak bizonyult a rövidebb egyenes út, ahol behoztak minket, csak egyedül csirke voltam bevállalni. Az egyik ilyen pont az utolsó pontra kisiklásnál történt, kár volt kerülni, de egy necces lee oldalon végsiklással azért így is előtte maradtam a nagy részének. Éppen hogy beértem a célba, de ez egy kényelmes negyedik helyet eredményezett. Szerencsére akkora lemaradásokkal jöttek be az emberek, hogy az időkülönbségek miatt megszóródtak mögöttem a pontok, arról nem is beszélve hányan szívták be az utolsó pontot teljesen. Szerencsére Milán Rácz és Budai Peti is betolta, így a magyar csapat a második helyen nyitott.

Eredmények, Live tracking: ITT vagy a verseny FB oldalán.

0 megjegyzés: