Polish Open, Tolmin 3. Nap 3. Task

Hasonló időre mentünk fel mint tegnap, a reggeli párásság után szép tiszta időnk volt. 86 kilométert kiírtak ismét, most egy olyan hátsó fordulóponttal amerre eddig még soha nem repültem.  Talán az utóbbi egy-két év távlatában már mondhatom hogy szokás szerint jól kaptam el a rajtot, persze ebben mostanság a műszer is sokat segít. Ugyanúgy indultunk mint eddig, kozlovrob, polovnyik csúcs,utána hátra a hegyekbe, el DK-re a kobalától, majd egy völgyben lévő pont érintésével stol és polovnyik közötti völgyben egy falu, aztán megint ki a völgybe és végsiklás tolminba.

Milánnal és Balival sokáig együtt toltuk, előzgettük egymást, de aztán a hátsó fp után beestünk egy felhő alá, ami teljes körön hattal emelt minket (vagy huszan voltunk az élboly), és a legtöbben meg is feledkeztek a légtérhatárról. Nekem még 150el előtte szólt a műszerem, de ekkora lavór termikben egymást kerülgetve kétségbeesve próbáltunk menekülni, mindhiába. Bíztunk benne hogy jók vagyunk, de azért ott motoszkált utána a fejünkben hogy ezt lehet benéztük. Ezt követő hosszabb siklás nekem nem adta olyan jól, picivel a többiek alatt értem a hegyre és már nem találtam ott semmit ahol ők kitekertek. Jól lemaradva alulról vettem üldözőbe megint az elejét, és már a starthelyen kigondolt ötlet alapján nem mentem hátra polovnyikra, hanem a stol gerincről csúsztam hátra pár ernyővel a pontra. Mire a polovnyik végére értünk megint az elejében voltam :) Elég neccesnek tűnt a szembeszélben, sokan balra tartottak meg hezitáltak, én úgy voltam vele adnia kell, ha más nem még a hegy aljába visszaérek mielőtt tolmin felé venném az irányt. Persze húztam a többbieket magammal, de sajnos gyáva voltam és tekertem két kört a semmiben, eldobva biztos elsőm helyemet, így a végsikláson Milánnal és egy enzo2-vel kb másodpercre egyszerre értünk a célba. Leírhatatlanul boldogok voltunk, ilyen jól soha nem repült még egyikőnk se, veregettük egymás vállát fél órán keresztül.

A hideg zuhany ezután jött, letöltésnél kiderült mindenki benne volt a légtérben. A briefingen azt mondták 2780és 2800 között méterenként az aznapi pont 2%át vonják le, a felett nullázzák. Én még a legalacsonyabbak között voltam, így is négy műszer letöltése után 2795ön voltam, ami -300 pont kb, nyilván a napot nem én nyerem. Milán még szerencsétlenebbül járt, ő 2900 felett volt :(  Bali is éppen hogy beért röviddel utánunk, de jó eséllyel neki is nulla a mai nap. Mindenki nagyon csalódott, azért icipicit még bízom benne hogy megkegyelmeznek nekünk a szervezők. A lengyelek top pilótái is mind bukják a versenyt..

Már ez a nap is hihetetlen volt, ritka az ilyen, de holnapra 4000es alapot jósolnak. God save us all..

0 megjegyzés: