Hasonló időre mentünk fel mint tegnap, a reggeli párásság
után szép tiszta időnk volt. 86 kilométert kiírtak ismét, most egy olyan hátsó
fordulóponttal amerre eddig még soha nem repültem. Talán az utóbbi egy-két év távlatában már
mondhatom hogy szokás szerint jól kaptam el a rajtot, persze ebben mostanság a
műszer is sokat segít. Ugyanúgy indultunk mint eddig, kozlovrob, polovnyik
csúcs,utána hátra a hegyekbe, el DK-re a kobalától, majd egy völgyben lévő pont
érintésével stol és polovnyik közötti völgyben egy falu, aztán megint ki a
völgybe és végsiklás tolminba.
Milánnal és Balival sokáig együtt toltuk, előzgettük
egymást, de aztán a hátsó fp után beestünk egy felhő alá, ami teljes körön
hattal emelt minket (vagy huszan voltunk az élboly), és a legtöbben meg is
feledkeztek a légtérhatárról. Nekem még 150el előtte szólt a műszerem, de
ekkora lavór termikben egymást kerülgetve kétségbeesve próbáltunk menekülni,
mindhiába. Bíztunk benne hogy jók vagyunk, de azért ott motoszkált utána a
fejünkben hogy ezt lehet benéztük. Ezt követő hosszabb siklás nekem nem adta
olyan jól, picivel a többiek alatt értem a hegyre és már nem találtam
ott semmit ahol ők kitekertek. Jól lemaradva alulról vettem üldözőbe megint az
elejét, és már a starthelyen kigondolt ötlet alapján nem mentem hátra
polovnyikra, hanem a stol gerincről csúsztam hátra pár ernyővel a pontra. Mire
a polovnyik végére értünk megint az elejében voltam :) Elég neccesnek tűnt a szembeszélben, sokan balra tartottak meg
hezitáltak, én úgy voltam vele adnia kell, ha más nem még a hegy aljába
visszaérek mielőtt tolmin felé venném az irányt. Persze húztam a többbieket magammal, de
sajnos gyáva voltam és tekertem két kört a semmiben, eldobva biztos elsőm
helyemet, így a végsikláson Milánnal és egy enzo2-vel kb másodpercre egyszerre
értünk a célba. Leírhatatlanul boldogok voltunk, ilyen jól soha nem repült még
egyikőnk se, veregettük egymás vállát fél órán keresztül.
A hideg zuhany ezután jött, letöltésnél kiderült mindenki
benne volt a légtérben. A briefingen azt mondták 2780és 2800 között méterenként
az aznapi pont 2%át vonják le, a felett nullázzák. Én még a legalacsonyabbak
között voltam, így is négy műszer letöltése után 2795ön voltam, ami -300 pont kb,
nyilván a napot nem én nyerem. Milán még szerencsétlenebbül járt, ő 2900 felett
volt :( Bali is éppen hogy beért röviddel
utánunk, de jó eséllyel neki is nulla a mai nap. Mindenki nagyon csalódott,
azért icipicit még bízom benne hogy megkegyelmeznek nekünk a szervezők. A
lengyelek top pilótái is mind bukják a versenyt..
Már ez a nap is hihetetlen volt, ritka az ilyen, de holnapra
4000es alapot jósolnak. God save us all..
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése