British Open, Gemona – 3. nap, Task 3

Mára is mondott némi összeállást a meteo, de azt jósolták többet tudunk legalább egy órával repülni mint tegnap. A szél hasonló délies, kb 65km lett a feladat. Gyakorlatilag a starthely felett várakozás után a hátsó gerincre tettek egy pontot, majd ki a sík részre a heggyel szemben. Innentől végig DK irányban huszonpár km majd  vissza.

Mivel délben, viszonylag korán indult  a feladat a síkság még nem nagyon élt. A pylonra várva alig győztünk nem befelhőzni, kint meg az egy méterben is volt hogy megálltunk. Sajnos a startot kicsit benéztem és rögtön összeszedtem némi lemaradást, de a magyarok többnyire jól ott voltak az elejében. A távoli pont felé aztán hirtelen a komplett élbollyal alacsonyra kerültünk, szétszóródva tekertük 400 méteren a semmit, próbáltunk kikecmeregni. Innentől le is szakadtam a többiekről, leginkább saját ötletek alapján elvergődtem a pontig, végre befordulhattam hátszélbe. Persze akik előttem voltak bemákoltak egy felettük kifejldődő felhőt és katapultáltak, de azért visszafelé még nekem is maradt alatta egy 3-4 méter. Rács sajnos még a pont előtt leszállt, de sokan a nagy nevek közül is elhullottak a szembeszelezésben. Sziszi meg Milán voltak előttem 2-3kilométerrel, de még most se tudom mi történhetett, nekem nagyon jól adta a visszaút, alig kellett megállnom, ők meg belassultak nagyon. Az elsőket sajnos nem értem utol, pár percet kaptam tőlük de 12ikként bent voltam a célban. Utánam Sziszi Milán Vértes Képes a sorrend, a magyar csapat ma is jól tolta szerintem.

Eredményekhez link az előző postban, szerintem mindig ugyanoda töltik majd fel.

0 megjegyzés: