British Open, Gemona – 5. nap, Task 5

Eddigi legbikább meteóra mentünk fel. Persze nem pont olyan lett mint ígérték, de azért a párásság ellenére netto 100km lett a feladat. Végig kiélezett volt nagyon, sokat mentünk hegyeken, átsiklottuk a síkságot párszor a rázós szembeszélben, majd hogy a vége izgalmas legyen a széteső felhő nélküli időben még ki kellett menni a laposra a cél előtt. 

Magyarok többnyire nagyon jól mentünk az elejében, a vége felé süllyedtem meg kicsit a többiekhez képest, de itt már nem lépkedtünk a gyorsítóra, tekertük a 0,5öt is. Egy jó vonalválasztásnak köszönhetően végül Sziszivel egy körön tekerésztünk, Milán és az egyik angol nagykártya vagy 200 méterrel felettünk. Milán itt elindult egyedül a hegyre, mi azt hittük nagyon taskot akar nyerni, de mint kiderült kihagyott egy fordulópontot.. Én elindultam egy nagyon necces siklásra mert bíztam benne hogy tartani fog még kifelé szembeszélben, jöttek is velem a többiek de Sziszi nem nagyon merte neki nyomni, tényleg elég bevállalós volt az elindulásunk. Végül a magasabban lévő enzo2-k megelőztek, én negyediknek beestem elég neccesen, Sziszi is nem sokkal utánam. Milán szerencsére még a rádiózástól észbe kapott és ki tudott tekerni újra, negyed óra késéssel beverte utánunk.

100km hibátlan repülés, végig nagyon élveztem de el is fáradtam rendesen. Utolsó napot overall negyedik helyről vártam :)

0 megjegyzés: