Winter Cup, Lijak - Day 5, Task 3


Kicsit párásabb, inverziósnak tűnő idő nézett ki az utolsó napon. Óraátállítós éjszaka és utazáshoz pakolás után mentünk fel a starthelyre, még ma is rengeteg időnk maradt szerelgetni (a fékemet pl). Végül kirúgta magát az idő és 68km-es feladat szültetett. Most nem a szokásos helyen a starthellyel szemben kint volt a pylon hanem jobbra a második hegyen vártunk. Igazság szerint várni nem nagyon kellett, hiába startoltam időben éppen hogy jókor értünk oda. 

A pylont nagyon jó helyen csináltam meg, de eléggé tolni kellett neki az erős DNY-ias szél miatt. Innentől kezdve gyakorlatilag csak kint a síkság felett repültünk, volt némi cikkcakk megint „helyben”, majd újra el DK felé majdnem mint tegnap. Balázs pár ernyővel az egyik odavisszánál a gerincre helyezkedett, de jobb döntés volt kint egyenes vonalban repülni. Sziszivel meg Tónival egy darabig együtt mentünk, de profik elég agresszívan tolták neki, én meg nem akartam lemaradni úgyhogy sokat padlógázon állva kicsit megléptünk tőlük. Baromira élveztem végig hogy egyben van a kupola a fejem felett és tudom tartani a lépést, innentől az uccsó 30km-en az olasz nagykártyával, Aaron Durogatival mentünk aki egy boomerang9-en ül. 

Nagy trükk nem volt a végén, sokat kellett a távolabbi gerincen állni a gyorsítóban, elrontani innen már nem lehetett. két három ernyő sajnos meglépett egy jó emeléssel, de üldöztük őket végig, még a 3-4 méterekben sem mindenhol léptünk le a gázról. A végsiklás 6km volt amit szembeszélben kellett megtenni, erre ráparázva (meg mivel az olasz gyerek is így tett) megálltam tekerni egy jó 4 méterben. Innen a szemét kitoltuk az ernyőnek, és bár a gyorsítómon még mindig hiányzik két centi, a súlyom miatt gyorsabb voltam nála és előbb értem be a célba negyedikként (persze rohadt magasan). Magyarok közül Sziszi ésTóni jött utánam, majd Balázs. Utána még rengeteg magyar beverte, szép volt!

Mivel Rács és a tegnapi összes beérő legalább 200 ponttal többet kapott így behozni már nem tudtam őket, de az overall tizedik hely végül is elfogadható, legalább úgy vágok neki a szezonnak hogy tudom jó ernyőn ülök. Emő negyedik lett a nők között, Zé pedig második a saját kategóriájában, gratula nekik is!

Eredmények ITT

Következő verseny egy hónap múla szintén Szlovénia, Soca Valley, gyertek minél többen!

0 megjegyzés: