Winter Cup, Lijak - Első és második nap

Végre ez is eljött, a hosszú tél után újra összegyűlik a társaság az év első versenyén. Nagy főpróba lesz ez, a válogatott fele ernyőt cserélt, Petinek hála Niviuk színekben pompázunk idén. Jónéhányunknak a műszer is új meg a beülő, lehet barátkozni a cuccokkal. Én szerencsére megszabadultam az előző ernyőmtől (ha még egy szezont lenyomok vele megutálom a repülést), és nagyon kíváncsi vagyok mit fog az Icepek 7 Pro nyújtani. Kissé optimistán álltam hozzá és a 23as méretet rendeltem, persze kövér disznó vagyok és fogynom kell hogy beleférjek.. :) Na mindegy, legalább gyors leszek, engem ugyan nem előznek le idén végsiklásnál! 

A meteo lehetett volna jobb is, az első két nap dudál a bora, az erős ÉK-i szélben nincs repülés, viszont nyomjuk a futást Tónival. A délutáni program Agricola és Munchkin, ahol jó érzéssel teszünk alá egymásnak a társasjáték mellett, csak hogy a csapatépítés is meglegyen.

Holnap (pénteken) már nagy eséllyel versenynap, KEZDŐDIK!!
Infók a versen FB oldalán: ITT

0 megjegyzés: