Serial Cup, Magyar Nemzeti - Tolmin, Ötödik nap

Az eddigi legrosszabb meteóra mentünk fel a hegyre, sűrű zárt felhőzet mindenfelé. Mire startra került a sor valamennyire kitisztult, el is kezdtek nőni a kumók. A feladat kozlovrob, volarje híd, kuk antenna a starthely alatt, majd innen polovnyik és vissza a célba. 

A pylonra várakozás alatt már össze is állt megint, a felhőben kerülgettük egymást. Alacsonyabbra kerülve start után pedig nagyon lerohadós gyanús volt, de a polovnyik felé tartva újra javulni kezdett. A "sísánc"ig élbollyal mentem többé kevésbé, itt azonban alacsonyabban értem oda, nem adta az a termik amivel Balázsék is elmentek. Lengyel barátommal elindultunk némi szenvedés után a polovnyik gerincre, de annyira süllyedtünk hogy csirke lettem és visszafordultam, féltem hogy túl alacsonyan érünk oda. Persze alacsonyan is adta nekik, én meg a nagy teszetoszaságban majdnem megint lerohadtam Dreznicánál, ez a hely a mumusom..

Miután kitekertem simán végiglejtőztem a gerincet, utána találtam végre egy erős liftet felhőig, majd egy tizenpár kilométeres siklás a célig. Vértes ma a rá nehezedő nyomás ellenére nagyon bikán taskot nyert, én vagy negyed órával később értem be. Összetettben ő lett a második, nekem a 10ik hely jutott második magyarként.
Az ernyőtől mint hátráltató tényezőtől eltekintve se adta nekem ez a verseny, gyakorlatilag egy nap volt elfogadható, a többin mind hülye hibákat vétettem, nagyon nem klappolt semmi. Nyilván nincs két egyforma verseny, nem sikerülhet mindegyik jól, most ezt adta. Hozzáteszem hogy bár Rácz mögöttem végzett a dobott napja miatt, de szerintem most sokkal összeszedettebb volt, jobban repült mint én. Én szerintem sokat fejlődtem idén is, elég stabilan beérek azért szinte minden nap, de meg kell még tanulni jobban rávállalni hogy ott lehessek az elsők közt.

 Azért örülök hogy 5 érvényes nappal zártuk a Magyar Nemzetit, szerintem mindenki jól érezte magát. A lányok is kitettek magukért, a verseny második és harmadik  helyezettje nőiben is magyar (Emő és Icukat), valamint a fun és sport classban is mindenhol ott voltunk a dobogón, szép volt! Ráadásul a végén jól behúztunk Baliékkal egy csapat első helyet is, ezzel a magyar ernyőzésben először lenyomtuk a szlovén nagykártyákat, nem panaszkodhatunk :)

A teljes végeredményt nem sorolom fel a sok résztvevő miatt, ITT megtaláljátok, gratula mindenkinek!

A repüléseim tracklogjait pedig ITT lehet megnézni.

0 megjegyzés: