Serial Cup, Magyar Nemzeti - Tolmin, Harmadik nap


Ma második transzporttal mentem fel a hegyre, de még utána is összezáródó felhőzet alatt ültünk egy darabig. Mivel az volt a jóslás hogy kitisztul, egy ambiciózus 60 közeli feladatot kaptunk: kozlovrob, polovnyik, stol, kuk, most na soci, majd még egy pont a müzli gerinc végén és cél.


A startot egész jól kaptam el, de a gerincre visszaérve Rácz Bali volt a legügyesebb, páran 20 méterrel felettünk elkapták  a tutit amivel felestek alapra, mi meg az egy métert bogarásztuk. A „sísánc”-ra érve megint csak ez lett a felállás, így mire ott kitekertünk valamennyire, ők már a polovnyikot megcsinálva csúsztak a stolra. Azért másik Balival a maradék mezőnyt kezdtük szépen mögöttünk hagyni, a rázósban gyorsítózás után a stolról már nagyon jó helyen értünk vissza az ugratóra. Én ekkor még nem tudtam, hogy akik elől mentek nagyon rávállaltak és egy siklásból akarták a völgyben kint lévő kuk pontot megcsinálni és túl alacsonyan értek vissza a hegyre, már nem tudtak kitekerni (sajnos Rácz is így járt..). A sísáncon Balival ültünk a boly tetején, az árnyékos, szembeszeles részeket magunk mögött tudva. Ekkor nem tudom honnan jöhetett az az isteni szikra, de elindult egy enzo tolmin felé (akinek már megvolt a kinti pont), én meg mivel tegnap is jobban adta ott, mentem azonnal vele. Kb egy km után, pont mikor Bali is beszólt a rádión hogy én melyik filmet nézem, jöttem rá hogy a kuk pont ugye még nincsen meg.. Innentől a termikbe visszamenni már értelmetlen lett volna, így megcsináltam a pontot és baromi alacsonyan értem a müzlire. Sajnos innentől nekem lefőtt a kávé, a gerinc végére se emelkedtem egy centit sem, 640 méteren küzdöttem egy negyed órán át hogy a lerohadást megússzam és újra kitekerjek. Végül ost na Soci könnyen meglett, majd alacsonyan rávállaltam az utolsó pontra és így is kényelmesen beértem 17ikként. Vértes 4ik lett, közvetlenül utánam pedig Percze Atti és Simonics jöttek.

Ebben a napban nem is az bosszant hogy hibáztam, mert az embernek sokszor van hogy nem jön be az elképzelése, hanem a teljesen céltalan, dekoncentráltságból fakadó szerencsétlenkedés, amivel dobtam egy elsők között beérést. Lehet fogni a kevés alvásra, hogy nagyon lekötött rádión szegény Béci esete a mentőernyővel (nem lett semmi baja, csak folyamatosan ment a rádiózás), de ilyen kezdő hibát ennyi év után nem szabad csinálni. Ez a minimum 100 pont nagyon fog hiányozni a verseny végén van egy érzésem.

Eredmények ITT


0 megjegyzés: