Serial Cup, Magyar Nemzeti - Tolmin, Első nap

Nekem az első serial cup-om, évekkel ez előtt indult a sorozat, aminek a célja az volt hogy az akkoriban még engedélyezett open classos versenyernyőket kizárják innen, így itt csak un széria ernyőkkel lehetett repülni, ezzel is bátorítva a versenyzéssel ismerkedőket. Most már hogy egyébként sem lehet nem vizsgáztatott ernyővel repülni ez tulajdonképpen értelmét vesztette, de ettől függetlenül megmaradt a verseny "oktató" jellege, több az alsó kategóriás ernyő, előadások vannak esténként, illetve három "nagykártyát" is leszerveztek hogy a saját kétzsinórosuk helyett hobbi ernyővel repüljenek.

Ennek fényében végre öt év után megegyeztek a harcban álló felek és Magyar Nemzetiként is harangozták ezt be. Önmagában nagy élmény hogy több mint 50 magyar összegyűlt, a mezőny felét majdnem mi tesszük ki.

Első nap nettó 66km a feladat, szokásos völgyben oda vissza, beszúrással Dreznica Ravne felé, majd Most na Soci, Stol gerinc aztán cél a kemping. Egész jól mentem az elejében a két Balázzsal, de Dreznica pontot rontottam el a cseh openen is, most nem mertem alacsonyról elindulni így beragadtam amíg vmi gyengével nyertem néhány száz métert. Persze utána is agyon óvatoskodtam, mindenki visszaindult a pontról egyből Tolmin felé, én láttam h az élboly a Polovnyikon teker ki, így mentem arra én is. Ezzel megint sok időt elvesztegettem, rengetegen megelőztek, de azért sokan be is ragadtak itt alacsonyan.

Innen egész jól adogatta végig, toltam neki ahol lehetett. Még a Stol gerinc volt a trükkös az erős nyugati szélben, a mezőny fele itt mosódott le. A végsiklásra úgy indultam el hogy necces 12es siklószámmal de aztán kiderült h a csillagok között értem be 18iknak. Rácz 5, Vértes 10, nagyon ügyesek voltak, utánam pedig Percze Atti, nők közül elsőként Emő jött be Bécivel karöltve :)

Lehetett volna jobb is, de ha van még 4 nap lehet javítani, folyt köv.

0 megjegyzés: