Winter Cup, Lijak - Day 3, Task 1

Ez a nap már sokkal jobban indult, nem zörgette a szél a fákat reggel. Kumók is szépen pattogtak ki, úgy tűnt minden adva van egy jó kis feladathoz. Valami ötven körülit kiírtak, de a felhőkön látszott hogy fent azért még fújdogál az ÉK, így kb háromig vártunk a starttal. 

Elég "érdekes" volt hogy starhelyi szóbeszéd útján tudtam meg hogy öt perce nyitva az ablak és lehetne menni, persze mire beálltam a sorba az összes szerencsétlen ott tülekedett, 25 perccel a verseny kezdete előtt sikerült levegőbe emelkednem. Mire ideáig jutottunk a felhőzet már összezáródott teljesen, aki a legelején eltolta ki tudott tekerni, mi 800m-ig jutottunk kb. Innentől egy siklás volt ki az első pontra, én még a másodikat is megcsináltam majd visszafelé a leszállóba szálltunk. Akik magasabbról indultak még mentek valamennyit, de végül senki közelébe se volt a célnak, 50 pontot kapott az első. Így nem is baj, nem dőlt el semmi, az utolsó két nap fogja a sorrendet meghatározni.

Annyi azért kiderült, hogy az ernyőm végre ott van a toppon, a legjobbakkal siklottam együtt és egy métert nem kaptam tőlük. Jó lesz ez!

Repülés után még volt egy kis csapat megbeszélés a célban, jó látni hogy a tavalyi nemzeti után ennyien összejöttünk, remélem minél több ilyen lesz még az év során!

0 megjegyzés: