Swiss Open - Meiringen 6. nap Task 4

Uccsó nap, kék ég. Mivel a tegnapi napot Milánnal lenulláztuk (ő légtér sértés miatt), így az aug elsejei nemzeti ünnepen mi is jobban eleresztettük a gyeplőt. Grillezgetés egy tóparton, majd tüzijáték nézés Interlakenben és buli hajnalig. Pár óra alvás után korai kelés, pakolás a délutáni indulás miatt, kecó takarítás, aztán mentünk is fel a hegyre.

A feladat pont úgy indult mint az előző két napon, most nagyon figyeltem a rajtra így sokkal jobb magasságban értem vissza a hegyre ahol egy nappal korábban cumi volt. Sajnos még így is nehézkesen ment a kitekerés, de vígasztalt valamennyire hogy jó néhányan a svájci élvonalból előadták ugyanazt a kört mint mi tegnap, nem álltak meg tekerni és besüllyedtek nagyon, rengeteg időt elvesztegetve ezzel. Innen tovább mentünk hátra a nagy sziklák fölé holdbéli tájon, majd el ÉNYra tavakat nézegetni. Egy-két apró hibával, rossz helyezkedéssel sikerült még némi hátrányt összeszednem, Milán is itt lépett meg pár száz méter magasság különbséggel. Mivel megint új irányba repültünk inkább konzervatív voltam, tekertük a gyengét is kék ég alatt, nagyon nem akartam alacsonyra kerülni. Innentől igazából elég egyértelmű volt, volt festék is bőven előttünk. Végül a hét termikéből kiszállva (vaj sima 4es) elindultam a cél felé, idegrendszerem állapotától függően toltam a gázt neki (rázott egész nap és a 3 óra alvás sem segített). Milán még rátekert valamennyit, így én 24, ő 25-ikként ért be. Nem rossz, de volt már jobb is. 

Ugyan nekem pontot nem nagyon fog adni ez a verseny, de a hihetetlen tájért amiért jöttünk abszolút megérte, rég nyomkodtam ennyit a fényképezőt versenyen. Az első két törölt nap furaságától eltekintve a szervezés hibátlan volt, a bulin olyan vacsi volt amilyet még versenyen nem nagyon láttam, a felszállítás kényelmesen felvonóval ment, sör várt minket a leszállóban, szóval kitettek magukért :)
Most egy laza 7 órás út task után, éjjel sátor verés, majd irány a hq. Ma kezdődik az Italian Open, immár kibővített csapattal.

Eredmények ITT
Végül  a 94 főből én overall 30ik lettem, Szilárd 38, Milán 42, Tóni meg a pech széria végén 87.


1 megjegyzés:

Ági - vagy Fofo írta...

köszi a beszámolókat, jó volt. én olvasom mindig. Medunoban majd hanyagolod a nullázást, és minden rendben lesz.