Italian Open - Meduno 4. nap 4. feladat

8 napja repülünk folyamatosan, kezdi a banda a fáradtság jeleit mutatni, én is egyre megviseltebb vagyok. Ennek fényében ma azt hazudták még jobb időnk lesz mint tegnap, nettó 110km lett a feladat. (a meteo persze nem jött be, alacsonyabb alap volt és erős szél)

A rajtot vállalhatóan kaptam el, kb 20-30 kilométerig az élbollyal mentem. Aztán amikor a Gemona völgyébe mentünk nem sokkal a fordulópont előtt lenéztem és láttam hogy 60 felett haladunk, egyre alacsonyabban. Tőlem 500 méterre jobbra tekertek, de túl sokáig gondolkodtam hogy oda menjek-e vagy sem, míg lecsúsztam róla. Azonnal tudtam hogy nagy hiba volt, a pontról visszafordulva parkettán 25-30kmh-val  besüllyedtünk egy hegy lee oldalába. Mire Milánnal és Tónival kievickéltünk addigra 50 ernyő meglépett. Nem idegeskedtem, gondoltam ezért jó hogy ilyen hosszú a feladat, majd javítunk még valamit. A feladat két harmadánál aztán valahogy olyan jól sikerült ugrálni az emelések között hogy egyszer csak újra ott találtam magam Ráccsal, Szilárddal, Tónival meg Milánnal az élen. Jött egy kis idegnyugtató hátszelezés, majd az utolsó pontról megint szembeszélben be a célig.

Persze a pontnál csak valami gyengét találtunk, pár száz méter után szétesett és a boly fele elindult a lehetetlen siklásra. Mi még vagy tíz percig tekertük hogy nyerjünk valamicske magasságot, majd amikor láttuk a korábban elindultakat emelkedni mentünk utánuk. Itt már nyilván rájöttünk hogy benéztük, nekem az xctrainer -600 métert írt a célra, mégis teljes gázzal száguldottunk a bevállalósok után, a hegy így is tartogatott és kényelmesen beértünk.

Balázzsal holtversenyben 23-ak lettünk, Milán jött utánunk picit még rátartva hogy tutira menjen, aztán Szilárd. Tóni végig elől tolta de  száz km után az utolsó pontnál túl alacsonyra került, strandra szállás lett belőle. Béci meg Budai Peti is leszálltak 70 környékén, sajnos aki lemaradt ma az elejéről annak nagyon nehéz dolga volt.

Összetettben megint jöttem egy helyet előre, most 15 vagyok. Persze nagyon örülök ennek, bármikor kiegyeznék vele a végén, de azért igaza van Balinak, picit bosszantó hogy ha nem vagyunk nyúlbélák akkor ma elsők közt toljuk be..

PS: Ez a századik post a blogon, ami közel ennyi versenynapot is jelent, jubiláltunk :)

0 megjegyzés: