Italian Open - Meduno 2. nap 2. feladat

Ma sincsenek felhők, de kicsit instabilabb az idő mint tegnap, be is vállaltak egy 85 körüli feladatot. Most kis dombok felett várakoztunk a pylonra, elég nehezen adogatta, nem is sikerült jól a rajtom, még az éppen elfogadható kategória. Utána nekiindultunk hogy majdnem 40 kilométert menjünk nyugatra végig a hegygerincen. Én mondjuk nagyon igénytelennek tartom az ilyen taskokat ahol az nyer aki jobban meri nyomni a parkettát 3 méteren a talajtól, közben meg azon kattogunk mikor fúródik be valaki a hegyoldalba mint a nyelesgránát.. Az is hozzá tartozik h az ernyőmnek különösen nem kedvez ez, így az első tizen emberből mire megcsináltuk a pontot szépen le is maradtam. (közben elrepültünk az aviano-i nato reptér mellett érdekességképp).

Visszafelé nem is tartott már annyira a hegy, ezt az élbollyal együtt lassan ismertem fel, ők is tekerték a gyengét, én meg a fent maradásért küzdöttem alattuk 500 méterrel. Aztán ahogy visszaértünk a gerinc végére, végre belefutottunk egy 5 méterbe és innen irány ki a síkságra, majd vissza a hegy és cél. Néha parkettán rázódva is csak 35öket mentünk, de innen már jobban tetszett, többet lehetett taktikázni. Elég jó időben indultam mindig tovább, még a végén sikerült pár helyet hozni. Szilárd és Rácz lettek magyarok közül az elsők, úgy 15 környékén, én vhol 30onbelül saccolom magam. A tegnapi 19 után visszaesek, de nagyon kicsik lesznek a pontkülönbségek, ha nem hibázunk nagyot még bármi lehet. Sajnos Milán túlvállalta magát és lerohadt a vége felé, a többiek teljesítették az elvárást és szépen beértek utánunk. Ahogy az idő kinéz még senkinek nincs veszve semmi, holnap is toljuk!

0 megjegyzés: