Italian Open - Meduno 1. nap 1. feladat

A késő éjszakába nyúló sátorállítás, majd 7kor kelés és szétszedés (tele a kemping), valamint a beígért stabil, nem túl jó idő kicsit kedvetlenné tett minket. A szervezés se egy svájci óramű (egy busszal, három körben tudnak minket felvinni), angolul is kevesen tudnak, de azért csak sikerült a regisztráció is.

Valamivel 60km alatti feladat született, start után  tizenpár km balra el a kisebb dombok fölé, majd vissza és jó nagy cikkcakk a síkság felett meg a gerincen, vagy 6 fordulóponttal. Kb 1500on az inverzió megállított minden liftet, de addig egész erősek (és rázósak) is voltak. Az elején nagyon óvatoskodtam, mert leszálló sem volt sehol, a szétszóródott mezőny az életéért küzdött, tekertünk mindent. Sajnos Béci és Tóni itt behúzta a fekete pétert, egy busznyi emberrel együtt lerohadtak.

Ahogy visszaértünk a hegyre minden bejavult. Előttem egy 25 fős élboly, mögöttem kis szünet után szállingóztak az emberek. Gyakorlatilag 30 km-en át üldöztem őket, lehetetlennek tűnt utolérni. Aztán többször láttam az egyik Valicot saját útját járva alacsonyan karcolgatni, volt h rávállaltam én is és be is jött. Az egyik síkság fölé kiszúrás előtt meg akkora malacom volt h röfögött, 9.7 maradt a varióban, katapult :)

A végére jutott még kis taknyon csúszás, a nap győztesek durva végsiklást vállaltak alacsonyról, én óvatosabb voltam, de így is jól sikerült, szerintem 15 környékén értem be (mint később kiderült 19). Utánam nem sokkal Rácz, Milán majd Szilárd is, szerintem első napra egy olasz openen ilyen mezőnyben nem nagyon lehet jobbat kívánni. Magam részéről nagy hibákat nem vétettem, elégedett vagyok a mai teljesítményemmel.

0 megjegyzés: