Swiss Open - Meiringen 5. nap Task 3

Ma felhő nélküli, de jobb időnek nézett ki. Hasonló feladat mint tegnap, csak most a tó felé kellett volna  menni egy hosszabbat a végén. 3200on is voltunk rajtra várakozás közben, de látszott h ez nem általános. Mikor lekattant az óra annyira szórakozott voltam, hogy nem figyeltem és kb ugyanakkor léptem át a pylont mint amikor a verseny megkezdődött. Így hiába voltam jó helyen, nekiálltam visszamenni és újra megcsinálni az entry cylinder, nehogy nullázzák a napom. Persze ilyenkor mindenki szembe jön, így buktam egy száz métert ezzel a produkcióval mire ki tudtam vesződni a szélére.

A pont utáni visszasiklásnál mint kiderült ez nagyon hiányzott, jópáran picit felettem tudtak tekerészni, mi Milánnal meg Tónival már csak a karéjban centiztük a hegyoldalt. Persze most nem tartott mert lee oldalon voltunk, így egy jó nagy kerülővel a starthely alatt tudtunk csak kis magasságot nyerni. Ez is szétesett 2200on starthely nívóban, el is indultam hátra (amerre ma indultunk) hogy majd ott megint könnyen kitekerek. Kilométereket mentem, semmi.. Milán mögöttem ügyesen meglejtőzött vmi buborékot, onnan már talált valamit teljes körön, nekem már nem volt ott. Ekkorra már 15km út után a fejünk felett jött vissza az eleje az első pontról, számomra elérhetetlen magasságban. Még egy órát töltöttem itt bebarangolva az egész böszme nagy hegyet, majd 1800ról visszaindultam a starthely elé h vagy lesz ott vmi vagy leszálló. Az utóbbi lett, elrepültem a kempingig és lespiráloztam. Tanulság: ilyen napokon nem szabad alacsonyra kerülni.

Pontok szempontjából nekem ennyi volt a verseny, ezzel lenulláztam magam. Ilyenkor azért jó érzés h holnap este megyünk tovább az olasz openre, ott új esélyek :)

0 megjegyzés: