Swiss Open - Meiringen 4. nap Task 2

Ma 1030ra mentünk fel a hegyre briefingre, ahol elmondták milyen gyenge, stabil időjárásunk lesz. Ennek fényében kiírtak egy netto negyven pár km-es feladatot, amivel bevittek minket hátra a nagyobb hegyek közé. A feladat egyébként a nehezen induló idő miatt speedrun lett, kettő óra után negyedóránkénti rajt lehetőséggel. Én eddig még csak normál race- feladatokat repültem, de itt ugye meg kell fontolni a taktikát, hogy érdemes-e elmenni az első lehetőségnél, vagy várni és egy későbbi rajttal vigigszáguldani a szépen kifestett útvonalon, az esetleg bejavuló időben. A pontozásnál a gap amit használnak már számításba veszi hogy aki későbbi csapattal megy el, az levonást kap az idejére ezzel is támogatva h tolják elöl az emberek, így végül én úgy döntöttem elindulok a legelején, úgy is ott fognak menni a nagykártyák, annál meg gyorsabban később se fogok tudni menni.

Elég jó időzítéssel értem oda a starthoz, kb két percet kellett várnom pylonra és mehettünk is. Első pont ott volt ahol tegnap várakoztunk, majd ezt kipipálva hátra a starhely mögötti vonulatra. Ide már sajnos kicsit alacsonyabban értem át, de a látványtól szóhoz sem jutva elkezdtem lejtőzni azt a legalább 500 méternyi függőleges sziklafalat ami ott fogadott. Fényképek sajna itt nem készültek, nem nagyon akaródzott elengedni a fékeket :) Megálltam h ne tekerjek, végigmentem trimmen a gerincen, majd egész jól utolérve az elsőket nekiindultunk egy újabb völgy átsiklásnak. Míg az előttem lévők rámentek a hegy lee oldalára (és az tartotta őket..), én addig variáltam míg se oda, se a gyenge konvergenciába nem mentem, így jól besüllyedve sokkal nagyobb utat tettem meg mire megkerültem a hegyet. 

Innentől alacsonyan bukdácsolva, rázós töredezetteket tekerészve néztem ahogy az elejében kényelmesen magasan csúsznak a pontra. Végül csak meg lett ez is, majd innen az emelésben gyorsítózás jött a leszálló feletti hegyen lévő pontig és be a célba. 

Tanulságos, hogy az első 20-30 kb mind a legelső felvonásban indult el, kiderült hogy jól döntöttem a nap elején. Én 17ik lettem, overall 18. A sorrend ugyanaz volt mint tegnap, utánam jött Milán majd Szilárd, Tóni szegény start utáni zsinórátfűződés miatt bukta a napot és le kellett szálljon. A végére jó lenne megtartani ezt a helyet, de nagyon kicsik a különbségek, így fel kell kötni a gatyát. Még két jó nap  van hátra!

Eredmények ITT

0 megjegyzés: