Csehszlovák litván open, Tolmin - 5. nap

A tegnapi remeklésem egy előkelő 7ik helyet ért, némiképp veszít az értékéből hogy 140 pontos lett ez a nap is..

Ma reggel viszont nem nézett ki jól, tiszta felhő volt itt a völgyben minden. Lijak mellett döntöttek a szervezők, ahol az erős magassági szelek ellenére lehetett napot tartani. 45km cikkcakk, végig kint a síkság felett. Az alföldi repüléseken szocializálódva ez nem jelentett gondot, de mégis fura egy idő volt. Nagy felhő alatt várakoztunk a startra, de nem nagyon adta senkinek. Én addig bóklásztam kint egyedül (mivel még rengeteg idő volt, meg gondoltam mindenhol emel), amíg végül egy métert tekerve kínkeservesen tudtam csak úja helyzetbe kerülni a pylon közeledtével. Szerencsére a mezőny többi része is lejjeb rohadt mellém, és kb 1800ról indultunk neki a versenynek. Pár ernyő meglépett hangyányit,de nagyon nem tudtak elhúzni. A felhő aztán beindult, és mindenki a légteret próbálta betartani siklás közben, mivel 2100 volt az aznapi limit. Annak ellenére hogy nem nagyon tudtam ilyen rázásokban parkettát nyomni elég jól haladtam. Két fordulóponttal a vége előtt amikor alólam indultak neki a végsiklásnak (bár a műszerem sajnos ilyenkor nem mutatja mennyi kell a célig, csak a következő fordulópontig) követtem őket, és bár nagyon beerősödött alacsonyan a szél (érdekes h ezt ma nem tekintették veszélyesnek), koppra beértem a fák felett. 

Mivel még este hétkor se álltak neki a letöltésnek (szervezés..) eredményeket nem tudok, de látatlanban is elégedett vagyok a mai nappal. Simonics és Képes érkeztek utánam, szegény Sziszi meg előbb ért össze az árnyékával mint kellett volna.

Ja, és a letöltésnél megint szembesültem az xctrainer (valszeg más műszer is) "hibájával". Ugyan a starthelyen össze van szinkronizálva a gps és a barometrikus magasság, repülés közben én a barometrikusat látom rajta, ellenben amikor letöltöm a gps-es szerepel a tracklogban. Aminek azért van jelentősége, mert a magassággal (járó hőmérséklet különbséggel valszeg) elcsúszik a kettő, így jöhetett ki hogy én 2039 méteren voltam tudtommal, de a tracklogban kb 30 méterrel légteret sértettem. Mivel még ők sem tudják mit csinálnak a sok légtérsértés miatt várom az eredményeket.

Eredmények majd ITT

0 megjegyzés: