Swiss Open - Meiringen 3. nap Task 1

Még felhős volt az idő reggel az elvonuló front után, de bizakodóak voltunk két törölt nappal a hátunk mögött. Ami a felszállítást illeti ennél nehéz kényelmesebbet elképzelni. Itt van 5 percre a hatalmas sífelvonó, a 11 órásat elég volt elérni. Az egyik fenti vendéglátóipari egységben teázgatva lehet várni a briefinget, asztalnál ülve feladat írás, kaja, majd egy uccsó felvonóval fel a starthelyre 2000re kb. 87en vagyunk, főleg svájciak, néhány francia, és szinte mindenki kétzsinórosokkal tolja. Ha ehhez hozzávesszük hogy mennyire fontos itt a helyismeret, kicsit óvatosan helyeztük el magunkat a mezőnyben.


A feladat nem volt egy nagy truváj, gyakorlatilag két oda-vissza a völgy mentén kisebb kiszúrásokkal, de az alacsony alap és az összezáródó felhőzet nehezített rajta. Pylon előtt mindenki felhő lukakban tekerészett, alig tudtunk kint maradni belőle, de aztán csak jól sikerült elkapni a startot. Milánnal a felénél azt vettük észre hogy kb harmadikként érünk el egy pontot, meglepően jól haladtunk. Aztán itt be is néztük picit, mert utánunk jobb vonalon jöttek és nyertek némi magasságot amivel könnyebben tekertek ki újra míg mi alacsonyabban vesződtünk. Innen nagy siklás és a tó melletti gerincen (térkép majd később) gyorsítózás, majd vissza ugyanez. Én ugye ezen az ernyőn már nem használom a teljes gyorsítót, de mivel nem vágtuk hogy hol van az utolsó pont még trimmen is mentem sokáig nehogy lerohadjunk idő előtt az összezáródott felhőzet alatt. Itt jó néhány percet és helyezést eldobtam mire rájöttem hogy bárhogyan megyek megvan az utolsó pont, onnan meg csak le kell siklani a célba.. Az utolsó két kilométeren lepadlóztam, de ez már sokat nem segített. Amúgy is nagyon mozizósra vettük mindannyian, fotózgattam, nézelődtem mert lélegzetelállító a hely, de így is 15iknek értem be. Első napra teljesen vállalható, várom a folytatást!

Eredmények ITT

0 megjegyzés: