Csehszlovák litván open, Tolmin - 6. nap

A mai napot nemes egyszerűséggel már reggel lefújták, mert hogy zivatarosodás várható.. Valószínűleg lusták voltak megint elmenni lijakra, de most kivételesen nem is bántam. Valamit bekajálhattam és alvás helyett az input/output folyamatok kordában tartásával töltöttem, így áldás volt hogy nem kellett felmenni.

Persze egy sokkot kaptam még reggel. Fél 9re sikerült eredményeket csiholni a tisztelt szervezőknek, és az a megoldás született, hogy ahány méterrel légteret sértett valaki, annyi százalék levonás az aznapi pontjaiból.. igen, százalék. Végül a garminról letöltött tracklog megoldotta a problémámat, de ezért az eljárásért biztos írtunk volna egy papírt ha nem így alakul. Pont az ilyen cseszlovák módszerek elkerülése végett mondtuk nekik még a starthelyen hogy ez így nem lesz jó, mondják meg előre mik a szankciók, de csak hadováltak hogy majd kitaláljuk.. Kísértetiesen hasonlított a tavalyi buzeti versenyre.

Végül így csapatban 5-ikek lettünk, én pedig 13. Simonics Peti 26, Sziszi 27, Képes 44. Sajna Tóni ugye három nap után lelépett dolgozni, pedig elég jól állt.
Én teljesen elégedett vagyok az eredményemmel, de érdekes megnézni, hogy volt egy 8ik, egy 7ik, egy 55ik, egy 6ik és egy 4ik napi helyezésem. Nekem ebből az jön le hogy viszonylag egyenletes teljesítményt nyújtottam, egy nagy hibám volt, amin akár dobogó is múlhatott volna, de hát ismerjük a HA-val kezdődő mondatokat.. A 13ik hely most reálisnak tűnik, összességében végre a tavalyi év után volt egy verseny ami jól sikerült :)

0 megjegyzés: