Csehszlovák litván open, Tolmin - 3. nap

A második napon végül hetedik lettem, ezt már megfigyeltem korábban is hogy a nullát adó napokon nagyon jól megy :)

A harmadik feladattal bevittek minket a hegyek közé, szokásos start a kozlovrobnál, utána dreznica ravne fordulópont a polovnyik lábánál, majd el a kukra ami a kobalától északra lévő magas csúcs, ki a starthely felett most na socitól még távolabb, aztán livek és onnan lesiklás a kempingbe, 64km.

Remélem nem kiabálom el, de a rajtjaim elég jók mostanában, kb másodpercre akkor érek oda a pylonhoz mikor nyílik és többnyire magasan is. Szépen indultunk most is, elsők között csúsztunk dreznica felé, de sajnos a siklás kicsit rosszabbul adta, a felettem lévők találtak vmi használhatót én meg csak vesződtem amíg be nem ért a fél mezőny. Persze ahogy elindult az eleje mentem én is, gondoltam csak beadja a pont onnan is, nem akartam lemaradni tőlük. Végig merülésben sikerült megtenni azt a pár kilométert, és voltam olyan hülye h nem mentem rá inkább a polovnyikra a biztos kitekerésért, hanem üldöztem őket tovább. Két előttem lévő mercury sport még fogott valamit a fák felett, én 10 méterrel lejjebbről már semmit.. Majdnem leszálltam dreznica faluba, a dobálásban megkerültem az ugrató hegyet a stol felől a fákat rugdosva, és egy fél órás különszám után sikerült is kitekerni. Kb 80-100 ernyő ment el ez idő alatt felettem :-/
Innentől kezdődött az élvezetes része, a lassan haladó ernyőcsoportok között ugrálva, gyorsítón állva nagyon jól adta, végigszáguldottam a feladat maradék részén, idő közben a két Petivel is összetalálkoztam. Tóni nagyon bikán tolta, 12ik lett az új IP6-al, utána Sziszi 32, Simonics Peti 53, én végül 55, majd Képes 62.

Kár egy ekkora hibáért, de a mezőny nem akkora kutyaütő mint aminek a nagy része tűnik wprs alapján. Vannak persze a nagykártyák, de a többiek is elég jól képben vannak. Azért megteszünk mindent, én részemről a 20ba mindenképpen szeretnék beférni.

Eredmények ITT

0 megjegyzés: