Istra Open, Buzet - Day 3 Task 1

Egész hétre napos jó időre jöttünk le a Szlovén Horvát openre, ehhez képest az első két napot törölték. A szervezésről most nem írnék részletesen, de valami hihetetlen dilettantizmus jellemzi a brigádot, ebből voltak is feszkók a pilóták meg a szervezők között. Szerencsére ma már átvették a hatalmat a szlovének, így egész zökkenőmentesen mentek a dolgok.

Reggel szokásos 35 fokra ébredünk, egész nap kánikula van. Most nem volt orkán a starthelyen, egyből kiírtak egy nettó 53km körüli feladatot. Egy oda-vissza a gerincen, majd ki a dimbes-dombos rész fölé két fordulóponton át, majd vissza picit a hegy felé a célba. Sajnos az 1800as légtérhatár már a pylon előtt gondot okozott, nem nagyon kellett még start előtt 30mpel spiráloznom :) Ettől függetlenül nagyon jól kaptam el a rajtot, első hely kb és legmagasabban is voltam. Még a következő pontnál is első 3ban értem oda, ki is tekertünk egy 4 méterrel légtérhatárig, aztán indultunk tovább. Szisziék úgy fél perccel csúsztak le erről a liftről, így kaptak kb 10 perc hátrányt...

Sajnos a szél elkezdett beerősödni, volt olyan szakasz amikor már csak 20-25el mentem full gázon. Kb 3 ernyő volt tőlem 1km-re, meg még 4 velem együtt amikor másfél km-re megközelítettem az első kintin pontot. Láttam hogy curran le mindenki, a társaim meg mentek utánuk be a nagy árnyék alá. Ekkor úgy döntöttem inkább nullázok, majd visszasodródva bevártam a következő bolyt Milánnal és Sziszivel. Mire megint kitekertünk visszasodródtam 3,5km-et a brutál szélben.. Itt kicsit elcsesztem és Milán fölém került vagy 100 méterrel, ráadásul ők jobbos irányon mentek rá a pontra ami jobban is tartott. Sajna a jó döntés számomra újra a pont feladása, és még hátrébb a harmadik boly bevárása majd velük tekerés lett volna, de ehelyett megcsináltuk a pontot, majd  én is kikopppantam, nem sokkal később Milánék is.. Én a szlovén válogatott egy részével buszoztam szomorúan vissza, velük általában a célban szoktam találkozni :)

Elég ritka hogy a komplett élboly lecurran, sajnos pont amikor nagyon jól jött ki a lépés és tudtam velük menni akkor történt meg. Simonics, Béci és Laci viszont nagyon türelmesen mentek, be is értek a célba (összesen 13an), Képes se sokkal a cél előtt szívta be, ő még gyors is volt. Nekem ez a szereplés 390 pontot hozott egy 950es napon, ez sajnos hatalmas bukta. Ha még lesz 4 érvényes napunk lehet javítani, de azért ez óriási hátrány.

Tracklog ITT


0 megjegyzés: