Ukrán-Lengyel Open, Krusevo - Day 2 Task 2

Reggel most is jól nézett ki az idő, szépen sütött a nap, de ablaknyitáshoz közeledve már gyanús volt hogy nincsenek felhők. Mivel ma is északias szelet vártunk, kicsit megvariálva, de ugyanúgy egy cikk-cakk feladatot írtak ki le a görög határra.  Ennyi embernél szokásos nagy tolongás, bénázások, várakozás után végre elstartoltam, majd szép lassan egyre feljebb sikerült küzdenem magam. 

Elég necces volt ahogy láttam, még bő fél óra múlva is sokan nyaldosták a gerincet. Egész jól, majdnem kétezerig ki tudtunk tekerni egy nagy bollyal, benne sok enzo, ip6 meg ami kell, de valahogy senki nem akart elindulni kifele, pedig látszott h Balázsék ott tekeregnek, és az idő is kezdett szorítani. Végül én untam meg és indultam el kifele, szerencsére húztam magam után a többieket is. Amint kiértünk látszott hogy ez nem a tegnapi nap, nagyon girhes, gyenge semmiket tekergettünk, azonnal el is engedtem az összes ballasztvizet.. Elég hamar szétszakadtunk, rengetegen (sajnos magyarok is) már a pylonnál lerohadtak, én egy ip6al meg egy boomx-el együtt hárman repültük végig az egész feladatot. Menet közben sajnos a jó helyen lévő Peti meg Milán is lecurrant, gyakorlatilag Balázsék bolya maradt előttünk, de mindig egy termikkel előrébb voltak és annyira lassan haladtunk hogy lehetetlennek tűnt utolérni őket. Végül az uccsó fordulópontnál nekünk se adta, épp hogy megcsináltuk majd 5en ugyanarra a mezőre szálltunk.

Bali nagyon jól az 5ik helyen beért (összesen 10en a célban), nekem 19. helyre volt elég ez a bő három órás küzdés. Sajnos mivel sokan leszálltak még az elején nem is lett ezer pontos a nap, én is csak 450et kaptam. Hiába a heroikus erőfeszítés (én annak éreztem, nehéz nap volt) nem jöttem előre annyit amennyit szerettem volna, most 61ik helyen vagyok.. Folyt köv.

0 megjegyzés: