Istra Open, Buzet - Day 4 Task 2

Ma még jobb időre mentünk fel, már korán növögettek a kumók.  A feladat: jobbra ki Buzet vára felett volt a start pylon, onnan balra el kifelé a dombos részre,utána tovább a tenger felé,majd még egy fordulóponttal vissza Buzet, aztán a HQ közelében cél. Bruttó 69km mínusz a cilinderek. (katt a térképre és nagyobb méretben megnézhetitek)

A startot megint nagyon jól kaptam el, az 1800as légtérhatár alatt pár méterrel a legjobb időben sikerült elindulnom. Mi egy picit jobbos irányon, egy másik nagy boly balosan tartott a következő pontra. Az égiek eléggé összeesküdtek ellenem, gyakorlatilag folyamatosan 5-6al merültünk be a dombok közé, vagy 10-15 percembe került mire értelmes magasságra küzdöttem vissza magam, és utána is alig alig adták a felhők. Persze festék mindig volt körülöttem a levegőben, nem csak én voltam a rosszabbik végén.. Viszont a másik boly (benne Sziszivel, Lacival és a két Petivel) fülcsukva, parkettán repültek kilométereken át annyira tartotta őket minden. Sajnos Milán és Laci is ezzel szívta meg, nem tudtak időben kikerülni a felhőszívásból és beleemelkedtek a légtérbe, ami nap nullázással jár..

Ezután még volt egy rossz döntésből fakadó majdnem lerohadásom (Tardos méretű dombot lejtőztem 5 percen keresztül), de utána már nem volt egy nagy történet. Az utolsó előtti pontra Béci után nem sokkal mentem rá, annyi szerencsém volt hogy egy peak festett nekem még egy liftet, így a nagy kékségnek max magasságról tudtam nekivágni. Bécinek onnan nem adta, én viszont beértem Milánt meg Képest, aztán együtt toltuk be a célba egy kisebb csapattal. Sajnos az elején annyira beégtem, hogy szerintem minimum egy órát kaptam az elsőtől, de simán lehet még többet is. Sziszi és Simonics Peti nagyon jól ment, ők gyorsak is voltak, gratula nekik! Ez így a tegnapi után nekem nagyon kevés lesz egy értelmes helyezéshez, de azért a maradék három napon még más is behúzhatja a fekete pétert, így nem szabad feladni, tolni kell ami a csövön kifér! 

Helyezésekkel majd később még jelentkezem!

A repülés tracklogja ITT megtekinthető.

Update:

Még reggel is jó nagy vitatkozás az eredmények körül, 10 óvás a légtérkorlát miatt (mind elutasítva), kb 40en bünti pontot kaptak. Összetett eredmények nincsenek még, de a tegnapi (jelenleg) így néz ki magyar részről: Sziszi 8, Peti 9, Én 15, Képes 21, Milán 27 (vhogy mégsem nullázták a napját), Béci 32, Évi 50, Laci 63.

0 megjegyzés: