Ratitovec Open - Day 4


(A tegnapi nap végül csak 330 pontot adott a győztesnek (Jurij Vidic) mivel sokan lecurrantunk az elején, ezért annyira nem álltunk rosszul overallban.)

 Ugyan reggel még be volt felhősödve, de mire felvittek minket szépen kitisztult az idő. Megjelentek a cumulusok is, végre jó napnak néztünk elébe. 67km lett a feladat, start után jobbra el 20 kilcsit a gerincen majdnem Tolminig (elvileg a Bohinj-i tó környékén fordultunk, de a nagy izgalomban nem is néztem :) ), majd 32km visszafelé ki a dombos vidékre, onnan pedig vissza a hegy lábához a célig.
A pylont viszonylag jól kaptam el, de a gerincen gyorsítózás során elkövettem egy apróbb hibát, így kb 10 ernyő (Szilárddal egyetemben) kicsit ellépett. Gyönyörű tájakon, hatalmas, néhol holdbéli sziklás hegyek felett repültünk, leginkább a gyorsítóról leugrálásra kellett figyelni, lerohadni nehéz lett volna (tegyük hozzá nem is nagyon lett volna hova leszállni..). A fordulóponthoz kicsit alacsonyan értem oda, így vesztettem ott is pár percet, de jó tempót tudtam tartani visszafelé is, így láttam kb két km-el előttem az élbolyt átsiklani a völgyön. Elég neccesnek tűnt és zavart hogy abszolút nem ismertem a helyet, nem tudtam mire számíthatok, de nekiindultunk két másik ernyővel Szilárdék után.  Mint kiderült a rosszabbik oldalra helyezkedtünk, de némi keresgélés után kitekerés, aztán mehettünk tovább. Már itt látszott hogy visszább kell venni, szétoszló felhő foszlányok alá csúsztunk be, és utolértük Szilárdot is amint éppen kikecmergett alacsonyról. 

Itt úszott be fölénk egy cirrus folt, ami megölt minden felhőt a kurzuson. Akármennyire is próbáltam halogatni, 1800 körül a termikünk végégre értünk és neki kellett indulni. Talán ez volt a legnagyobb hibám, lehet hogy várni kellett volna Milánékkal meg pár ernyővel hogy kitisztuljon, de úgy voltam vele hogy nem azért nyomtam eddig hogy boldog boldogtalan utolérjen. Megcsináltam a pontot, ekkor az egész élboly nagyon alacsonyan talált valamit, de látszott hogy túl messze vannak nekem. Egy enzo meg egy ip6 akikkel együtt indultunk el még a lankára visszacsúszva talált vmit (ide csatlakozott be később Milán is), nekem sajnos már nem volt elég magasságom hozzá. Sziszi, Peti majd Béci is szinte ugyanott szállt le, elég szomorúak voltunk mivel kb egy kitekerés hiányzott a célig. 

Végeredményt még nem tudok, sajnos a mai szerepléssel biztosan buktam a serial első, illetve dobogós helyet (mert hogy az új cájgok performance osztályként szerepelnek), de Milán a tegnapi fent maradással illetve a mai célba éréssel tuti előre kerül.

Következő héten irány Horvátország, aki kedvet érez egy isztriai versenyhez Buzeten csatlakozzon, lesz társaság bőven! A centit meg nagyon vágom, ha minden jól megy egy hónap és nem fogom tudni az ernyőre fogni a balfaszkodásaimat.. :-)


Update: Overall végeredmény: Milán 14, Én 15, Sziszi 16,Peti 26, Béci 38, Attila 44, Bali 46. Ezzel Milán a harmadik helyet szerezte meg szériában (gratula!), mi Sziszivel éppen lecsúsztunk róla. 

0 megjegyzés: