Európa Bajnokság, St André - 5. nap

Ma is nagyon hasonló volt a meteo, picit alacsonyabb alappal. Mivel féltek az összeállástól ezért a környéken írtak ki egy cikkcakkot hetven valahány kilométerrel. Start ugyanaz mint tegnap, de az első negyed órában alig tartott a hegy, páran lerohadtak és nekem is volt aggódni valóm, meg az egymás leszorítgatása a hegyről sem tetszett nagyon. Még így is odaértem időben a pylonhoz és kb 20 percet vártunk felhőalapon a startra.

Az elejét jól kaptam el, mentünk a nagy kopasz hegy felé északnak, majd vissza délnek. Milánnal egész jó helyen toltuk, párszor picit lemaradtam de mindig sikerült visszakapaszkodni a csapathoz. Amikor másodjára értünk a kopasz hegyhez követtem el egy nagyobb hibát, ahelyett hogy mentem volna a saját fejem után és egyből rámentem volna lejtőzni a hegyet a fordulópontig, nekiálltam a többiekkel tekerni valami gyengét. Persze nekem még annyira sem adta mint nekik, itt vesztettem legalább 5-10 percet ezzel a mutatvánnyal. Végül nagy nehezen a kavicsos hegyoldalban rázódva elértük a pontot, innentől már csak hátszélben kb 20 km-et kellett megtenni a célig. Sajnos Milán itt ráült a hegyre, majd csak egy órával később tudott újra elstartolni :) Béci is valahol ezen a környéken szállt le, pedig a hátralévő táv már nem volt akkora kihívás.

Azért majdnem sikerült lerohadnom egy völgy átütésnél, de szerencsére volt még pár ernyő körülöttem és kitúrtunk egy jó kis négy métert. Itt nagyon gondolkodtam, hogy a lemaradásomat látva átvágok a hegyen, kitekerek a starthely mögötti gerincen majd onnan a cél, de mivel ott nincs leszálló, és senki nem ment arra inkább a biztos mellett döntöttem. Szerintem jó eséllyel működhetett volna, csak még nem érzem úgy a második EB-s napomon hogy nekem kell feltalálnom a spanyol viaszt :)

Én kb 25be saccoltam magam, a célban kellett szomorúan tudomásul vennem, hogy valahol elment még egy nagyobb boly akit nem is láttam, így a 19 perc amit az elsőtől kaptam csak az 55ik helyre volt elég.. Ez még mindig vállalható teljesen, pláne az összetettben a 27ik helyem, de azért azon leszek hogy javítsak még. Laci eléggé beragadt, kb egy órával később de tisztességesen beverte a célba, Balázs meg inkább bivakolt egyet és 300 méter mászás után Milánhoz hasonlóan újra startolt, majd berepült a célba :)

0 megjegyzés: