Európa Bajnokság, St André - 12. nap

Utolsó előtti nap. Ma esélyes volt hogy végre megint érvényes napot tartsunk. A tegnapi 3500-4000 méteres felhőalap ígéret helyett ma felhő nélküli, inverziós, kétezer párszáz méteres magassággal számolhattunk, ráadásul még mindig élénk széllel. A feladat egy elég trükkös cikkcakk lett, részben eddig bejáratlan területen, 75km ha jól emlékszem.

Viszonylag jó helyezkedéssel az elejéről indultam, majd egy még jobb tekeréssel az egész mezőny tetejére kerültem. Innen hátra mentünk a Fehér Ló mögötti vonulatra, ahol a szokásos helyen ott is volt az 5 méter, így gyorsan fordulhattunk vissza. Sajnos itt a szembeszeles siklásnál a rosszabbik végére kerültem, és csak a baloldali kisebb hegyet értem el, míg az élboly nagy része étsiklott a nagy hegy elé. Láttam amint maradok le percről perce, de nem volt mit tenni, türelmesen keresgéltük az emelést. Végül annyira jól adta, hogy a völgy túlsó felén lévő pont fele menet vettem észre, hogy az élboly nagyon alacsonyan keresgél, míg mi 2500ról csúszunk be föléjük :)  Végül pont egy termikben kezdett felesni a két csapat, indultunk is a legnehezebb rész felé.

A déli pont fele volt a 3 nappal ez előtti lecurranás, ráadásul most még rosszabb körülmények között, ezért nagyon figyeltem ki merre megy. A ponthoz kb első 15ben értem oda, de itt a sokfelé tekerésző ernyők között, a fákat karcolgatva nem tudtam elég hamar kiemelkedni, egy nagy csapat elindult a végső siklásra. Végre nagy nehezen 2000re jutottam ahonnan el is indultam, mivel még a briefingen azt mondták onnan erről a magasságról simán kiadja. Mit ne mondjak, majdnem leszállás lett a vége annyira neccesen értem el a hegy tetejére tűzött pontot. Fákat rugdosva végül beadta a 1,5, majd az 1km-es cél cilinder is, irány a leszálló.

Végre ma nem jött közbe semmi a végén, 35nek értem be. Ezzel újra elérhetővé vált az 50en belüli helyezés, holnap nagyon rajta leszek! Balázs is jól tolta ma, nem sokkal utánam ő is beért, Milánnak meg Lacinak nem sok hiányzott.

Holnap utolsó nap, szorítsatok nekünk!

Eredmények ITT




0 megjegyzés: