Európa Bajnokság, St André - 4. nap

Végre tiszta időre ébredtünk! Tudjuk már hogy ez itt mit jelent, kemény liftek, nagy feladat, de pont erre volt szükségünk! Sokat nem is cukrozták, nettó 103km a feladat, amihez nagyon hasonlót repültünk itt tavaly is. Szokásos szemben lévő hegyen a start, majd utána el a világ végére északnak egy 20 kilométeres cilindert érinteni, vissza a starthelyen túl a tó melletti hegyek fölé, majd kis cikcakk és cél St André.

Viszonylag korán startoltam mint általában, gyors kitekerés, majd át is toltuk a szemben lévő hegyre kb 10 perccel a pylon előtt. Még volt némi felhőben/alatt várakozás, majd 3/4ed 1kor elindult a mezőny. Az első meglepetés itt ért, mert a két lépcsőn álldogálva mentek el mellettem az emberek.. Hamar rá kellett jönnöm, hogy ha akarom tartani a lépést akkor on/off üzemmódban kell használnom a parkettát. Ez később is így maradt, alacsonyan már csak két lépcsőt toltunk, de trimmen én egy percet nem mentem (még gps-ben elemet is egy lépcsőn cseréltem, le is maradtam közben..). 

Nekem nagyon nagy segítség volt hogy tavaly már láttam a terepet, bátrabban el mertem indulni, meg kapiskáltam hol adhatja, ezért  úgy 60-70kmig szinte teljesen az élbollyal repültem. A starthelyen túli pont felé volt egy hosszabb siklás, részben felhők alatt, itt sajnos elmentek tőlem picit. Meg kell állapítsam hogy az enzo, de még az ip6 is jobban siklik valamivel, vagy könnyebb őket parkettán az ember feje felett tartani (vagy akik alattuk ültek vezetik jobban..), mindenesetre itt lemaradtam kissé tőlük. Szerencsére viszonylag egyedül is feltaláltam magam, és ezt az 5 perc lemaradást megtartva végül az összezáródó felhőzet alatt bevertem a célba. Kb 14ik vagyok, amit egyelőre nem nagyon tudtam még elhinni, ez egy EBn abszolút várakozáson felüli. Mivel tavaly is nagyon feküdt nekem itt a terep, bízom benne hogy nem csak egy véletlen volt, nagyon rajta leszek hogy ez a további napokban is megmaradjon!
Ezúton is köszi az sms-eket és a szurkolást, mindenkinek jól esnek!

Többiek sajna nagyon elkésve startoltak, így rögtön az elején hátrányból indultak.  Az összeálló zivatar miatt stoppolták is végül a napot, a kurzuson szanaszét szállt le a magyar csapat. 

(a válogatott blogra is kerülnek majd fel infok, egyelőre nem ismerjük még rendesen hogyan működik :) )

 Részletes eredmények majd ITT.


7 megjegyzés:

Évi írta...

Magasra tetted a mércét, de tartani kell!!! Hajrá, hajrá és puszi Mindenkinek!!!

Majky írta...

Nagyon jól mutat az 15-ös a neved előtt! Gratulálok! Csak így tovább!

Szabo Joe írta...

Ez fantasztikus teljesítmény... a maradék pár napot már csak kihúzod valahogy :-D na de tényleg le a kalappal és csak higgadtan ezután is, csak parkettán, hajrááá!!! a többieknek is sok sikert, ne csüggedjenek, csak tolják, még van idő javítani ...

Névtelen írta...

Király vagy Máté,remélem a többieket is inspirálod ! és további sok sikert Nektek.Hajrá Magyarok!!!!

Névtelen írta...

Horákgyuszi voltam!

Névtelen írta...

Árpi: Egy EB-n nagyon szép teljesítmény hogy csak néhány perccel maradtál le az elsőtől 103 km-en. Nagyon ott voltál a szeren de azért vigyázzál a parkettázással azzal az ernyővel.

nm írta...

Köszi mindenkinek, igyekszünk igyekszünk! :)
Az időjárás egyelőre nem nagyon kedvez nekünk..