British Open Kobarid, Slovenia - Day 4 Task 4

Én már előző este lefekvéskor arra számítottam, hogy kopogó esőre ébredünk, mégis egész bíztató égkép fogadott minket. Az optimistább meteo szerint csak délutánra ér ide a front, ezért gyors felszállítás után kiírtak egy rövid, 52km-es feladatot. A start is jóval előbb, fél 1kor indult. Már az egész mezőny a levegőben volt, olyan 1800as alapnál kerülgettük egymást félig felhőben, amikor pár perccel a start előtt jött az info rádión, hogy lefújták a napot túlfejlődés veszélye miatt.. 


Szerintem a feladatkiírás jól sikerült, bő egy óra alatt megrepülhető lett volna, az időjárás is ideálisnak tűnt. Úgy gondolom kicsit elkapkodták és túlóvatoskodták a dolgot, de végül is szervezőként valahol érthető hogy nem akartak kockázatot vállalni. Legalább sokat videóztam ma, remélem előbb utóbb összejön egy jó kis filmecske belőle.



Sajnos a további napok nem tűnnek túl rózsásnak , nekem még nagyon kellene legalább egy érvényes nap hogy javíthassak, vagy legalább rontsak annyit hogy ne kelljen számolgatni :)

A korábbi repülések tracklogjai megtekinthetőek az alábbi linken.

0 megjegyzés: