Nordic Open, Portugal 2011 – Day 2


Ma az eddigi kék ég helyett párás, cirruszos időre ébredtünk. A tegnapi starthelyre vittek minket  és a vastagodó felhőzet, illetve a tegnapinál is erősebb (20-25km) szél ellenére kiírtak egy 60as feladatot. A startpylon továbbra is ugyanabban a völgyben volt mint tegnap (3km enter, amit utána még 1re meg kellett közelíteni), de a széllel és a gyenge liftekkel nehezebb volt elérni. Száz, kétszáz métert nyerve át is siklottunk a következő gerincre, ahol nekem az volt a koncepcióm hogy amennyire lehet elmegyek jobbra, így nem teljesen szembeszélben kell majd megtennem a két km-et a pontig. Hogy hogy nem, sokan nem osztották az elképzelést, aminek némi lejtőzés után az lett a következménye, hogy megint elsőnek csináltam meg a pylont, bár most Misi is jött nem  sokkal mögöttem. Egy fokkal jobb volt a helyzet mint tegnap, mivel egy 1,5 méteres lifttel pont mellém értek be a hegy másik részéről rásikló emberek, így nem maradtam egyedül. 


Innen kb 10 km-et kellett volna megtenni 3/4ed szélben, de mivel sokat sodródtunk és én 1500 fölé egyszer sem kerültem, hamar megint szembeszélbe kerültünk. Mókás volt látni, ahogy a komplett élboly át akarta siklani a következő gerincet h levágjon, de talán kettő kivételével mind lecurrant, elég csúnyán lemosta őket a szél a lee oldalról. Mi megpróbáltuk páran kerülni a hegyet (mivel mást nem tudtunk tenni), de a fűrészeléssel egyre lejjebb kerülve végül 3km-re a ponttól összeértem az árnyékommal. 

Eredmény még nincs (a tegnapi se hivatalos még, az én tracklogomat is elszúrták), de a hírek alapján páran betolták és rengetegen lerohadtak a völgyben. Valószínűleg  a pont után már adta volna, mivel erős hátszélben kellett volna megtenni a maradék távot, de erről ma sokan nem fognak tudni mesélni. Kíváncsi vagyok széria ernyővel hányan értek be, nem volt egyszerű feladat.

A nap fénypontja a mező szélén talált cseresznye amilyet még életemben nem ettem, illetve a patakban fürdés az egész napos izzadás után :)


Update: Végül ketten értek csak be, a részletek majd később.
A live tracking mintha mindig más linken menne, a verseny honlapjáról elvileg elérhető: KLIKK

0 megjegyzés: