Nordic Open, Portugal 2011 – Training Day

Pár nap lisszaboni városnézés és néhány óra vonatozás után megérkeztünk a Serra da Estrela hegységbe, ahol is a versenyt tartják. Mi Misivel egy Sameria nevű falucskában lakunk, hangulatos régi kőházban, míg a versen y HQja pár km-el odébb egy sí park parkolójában van. Elég érdekes választás, mivel még csak kocsma sincs a közelben, de azért feltaláljuk magunkat.

A training dayre kék eget, de szép napos, termikus időt jósoltak. Én nagyon örülök, hogy van lehetőség még az „éles” verseny előtt körberepkedni a helyet, amire a kiírt 70km-es feladat is alkalmasnak tűnt. A nulladik napra a mezőnynek több mint a fele eljött(kb 80 ember), de már így is akadozott az ernyő felszállítás, reméljük ez még javulni fog a jövőben, valamint a trackereket is csak az első hivatalos napon fogjuk megkapni.

Maga a feladat egy kis odavissza a hegyek között, majd ki a síkságon át egy következő gerincig, és onnan vissza pár km.  Én a nap feléig valahogy nagyon nem voltam jelen fejben, csak lézengtem és mentem egy bollyal akikkel az elején összeverődtünk, ezért hálás is voltam h nem tétre megy a játék. Aztán ahogy kezdett a síkság felett egyre nehezebb lenni a továbbjutás, úgy tudtam egyre jobban a feladatra koncentrálni. Rá kellett jönnöm, h a boly akikkel repülgettem gyakorlatilag az élboly, kb tizen voltunk, illetve egy r10 elhúzott még az elején pár kilóméterrel, amit a nap végéig meg is tartott. Gyakorlatilag az eddigi erős liftekkel és 2200 körüli alappal ellentétben nyálaztuk a fél métereket 1200on, de nem nagyon akarta adni. Én megláttam kb 1 km-re két ernyőt vmi hasonlót tekerni, ezért rájuk is mozdultam. Ezzel a lépéssel, illetve h végül beerősödött és sikerült újra két rugó fölé tekerni, sikerült beelőznöm a többieket. Megcsináltuk gyorsan a hegy feletti utolsó pontot, majd rendkívüli felkészültségemben meglepődtem, h 4km-es cilinderig kellet csak bemenni, így mikor fordultam a műszer +500m-ert jelzett… Innentől veszett gyorsítózás következett (megalázó ahogy az r11ek mennek..), majd jött a várva várt csipogás és vége is volt a tasknak. Nem sokkal utánam, a következő bollyal érkezett Misi is, kb 25en-30an lehettünk végül a célban.

Ahogy számolom kb 5iknek vertem be, ha ez nem is tartható a verseny során, remélem azért a lendület megmarad. 


Mindig ezt szeretném látni a célba érve :)


UI: A live ttracking IDE kattintva érhető el, ha valaki élőben szeretné követni a versenyt.

0 megjegyzés: