British Open Kobarid, Slovenia vége

Tegnap erős szél miatt már reggel törölték a napot, ezért falmászás és canyoning volt a program. Ezért (is) szeretjük ezt a helyet, van bőven mit csinálni rossz idő esetén is, de azért mégis repülni jöttünk.

Sajnos ma reggel annyira rossznak ítélték az esélyeinket, hogy egyből a holnapi napot is lefújták, így három érvényes nappal zárul a verseny. Ilyenkor még jobban sajnálom hogy a negyediket elszúrták, de ez van, javítani majd a következő versenyen lehet.
A végeredmény overallban: 17 Forgó Szilárd 37 Nagy Máté 38 Kovács Béla 48 Máté Zoltán 54 Lipóth István 67 Szabó György 71 Zink Antal 96 Percze Attila. Szerintem ebben a mezőnyben nem szerepeltünk rosszul (Lipóth Pisti második lett sport kategóriában, jól tolta!), én végül is a ~80 széria ernyőből 6. lettem, kicsit bosszantó hogy a negyediknek is kb ugyanennyi pontja van. Sajnos megint úgy jártam mint afrikában, ha időjárás miatt kevés érvényes nappal zárul egy verseny már nem nagyon van lehetőség egy akkora bakit kijavítani mint amit első napon elkövettem.

Tanulni ismét lehetett (van is még mit bőven), jól éreztük magunkat, és bár az időjárás nem volt kegyes azért jó versenyt zárunk. 

Ja, még valami: már közben is akartam írni, hogy ha bárki érdeklődne versenyzés iránt, vagy csak kíváncsi a néha kívülállónak magyarázatra szoruló dolgokra, verseny szabályokra, bármire, akkor akár itt egy kommentben kérdezzetek, amennyi eddig rámragadt azt szívesen megosztom!

Legközelebb Júni végén jelentkezem, köszi mindenkinek aki követte a versenyt és szorított értünk!

0 megjegyzés: