British Open Kobarid, Slovenia - Day 3 Task 3

A szerdára várható front előtt mára nézett ki még jónak a meteo, az eddigi keleties szél DNYira fordult, ami elvileg kedvezőbb erre a környékre. Mivel beerősödő szelet vártak, mára korábbi startot és rövidebb feladatot találtak ki. 52km lett, szokásos start után el Tolminon túlra, Most Na Soci felé, egy-két plusz ponttal a völgyben. Ezután Polovnyik, majd némi cifrázás után cél Kobrid.



Miután felszálltam tettem egy kört a starhely előtt, és csak a sikítozásra néztem hátra. Nem esett jól a lelkemnek ahogy láttam lepörögni egy boomerang7el a srácot, elég nagyot szólt, de szerencsére felkelt utána. Biztos ami biztos bevitték Ljlubjanába, de remélhetőleg semmi baja nem lett. 

Magát a startot egész jól kaptam el, majd észben tartva a korábbi tanulságokat inkább rátekertem a gerincen az átsiklás előtt. Végre jó ütemben kaptam el a termikeket, ugyan itt az élbolytól már lemaradva, de több magyar társaságában jól haladtunk Tolmin felé. Szilárd ment előttem és ő is úgy ítélte meg hogy adni fogja, kb 1600ról elindultam ki a síkságra Most Na Soci felé. Sajnos mire odaértünk, már a fennmaradásért kellett küzdeni. Én 500 méteren értem el egy közeli dombot, majd azon némi magasságot nyerve a Kobala lábához siklottam, ahol kemény rázatásban sikerült újra versenybe kerülni. Sajnos ez  volt az a pont, ahol nagyon sokan elmentek mellettünk, pedig előtte  kb első 15ben voltunk.. 
 
Közvetlen ez után volt egy nagy siklásom Ruudal, a holland széria királlyal. Egyre inkább úgy látom hogy elkeserítő a teljesítmény különbség az új ernyők és az én 3+ éves tervezésű cuccom között. Kb 10km siklás után ő rámvert egy kilométert, úgy hogy közben még a magasságkülönbség is nőtt köztünk, az ő javára.. Milán, jó döntés volt az M4!


 
Ekkor már folyamatos volt a rádiózás a safetyn, amint visszaértem a gerincre láttam is hogy miért. Gyakorlatilag D-nap kutya f*sza volt ehhez képest, mentőernyők pettyezték a hegyet :) Mi kicsit óvatosabban közelítettük meg a 6 méteres liftet, de végül egész gyorsan emelkedtünk annyit hogy tovább indulhassunk. Egy rizikós siklás után nekiindultunk Dreznicanak, ahonnan még vissza kellett jönni az ugrató hegyre, majd Kobarid. Úgy gondoltuk adni fogja egy siklásból, Sziszinek össze is jött, de Tónival sajnos a fordulópont alá értünk be. Következett némi idegőrlő lejtőzés, majd végre beadta a 400m cilinder ahonnan padló gázzal toltuk a célig. 

Most úgy nézem 43ikként végeztem a mai napon, sajnos sok széria is bekerült elém. Összetettben mégis javult a dolog, úgy látszik mindenki hibázik előbb utóbb, így most a széria overall nagyon szoros, ötödikként alig 50 pontra vagyok a másodiktól. Holnap ugyan rossz időt mondanak, de talán még egy két jól elkapott alibi feladattal lehet előrébb kerülni.

Ja, a napot Béci nyerte, ma nagyon klappolt neki minden, szép volt!

0 megjegyzés: