Új fényképező

Régóta nem jelentkeztem, gondoltam megérdemel egy postot a nemrég beszerzett fényképezőgépem. Egy ideje már kacérkodtam a filmezés gondolatával, idén végre találtam egy olyan gépet ami meg is felelt elvárásaimnak. Mivel nem csak repülés közbeni filmezésre szántam nem gopro lett, hanem egy kompakt gép (Sony HX9V), de eddig nagyon meg vagyok vele elégedve. Remélem gyakorlással javítható a kézremegés illetve videó vágás is, mindenesetre legutóbbi két repülésemről csináltam egy kis próbavideót. Ötleteket, kritikát szívesen fogadok:



Még a végére annyit, hogy most vasárnaptól újra lesz miről írnom, ugyanis kezdődik a British Open Szlovéniában. Tavaly ilyenkor ez volt az első versenyem amin részt vettem (és ahol repültünk is), nehéz lesz felülmúlni hangulatban és időjárásban, de nagyon bízom benne hogy sikerülni fog! 
Ahogy most állnak a dolgok heten megyünk magyarok, meglátjuk mire megyünk a 150 fős igen erős mezőnnyel, de szerintem a többiek nevében is ígérhetem hogy eredménytől függetlenül jól fogjuk érezni magunkat, én pedig igyekszem mindezekről beszámolni az otthon maradottaknak.

0 megjegyzés: