Day 7

Reggel szép napos idő fogadott minket, az előző napinál erősebb széllel. Hamar fent is voltunk a starthelyen, ahol gyors pakolás után kb 1,5 óra várakozás következett, ugyanis a task committee  vagy három feladatot dobott a kukába mire sikerült a nem egyszerű időjárásra egy elfogadhatót kreálni.



A startok elég lassan mentek, az erős szélben a kétzsinórosokkal megszenvedtek, de mire sorra kerültem volna többen rádióztak hogy level3, és tekintettel a lassabb ernyőkre törölték ezt a napot is végül. Mivel nem akartam repülés nélkül búcsúzni a hegytől, gyorsan kikerültem az előttem téblábolókat majd a start után egy fél órát tekerésztem mielőtt leszálltunk.

A helyiek szerint ilyen rossz évük még nem volt, idén az összes versenyen szívtak az időjárással. Itt általában 7 napból 6 érvényes szokott lenni, most hármat sikerült összehozni, de azok legalább teljes értékű, jól eltalált feladatok voltak! Eredményeket tekintve maradt a tegnapi, de azért ez a széria 15. kicsit bosszant. Sajnos a három érvényes napba nem fér bele a hibázás. Gyakorlatilag az előttem lévők közül senki nem szúrta el az első legkönnyebb feladatot, ha akkor hozom a másik kettő átlagát most vhol 2. lennék, de ugye HA.... Szóval ettől függetlenül egy remek verseny volt, jó szervezéssel, kitűnő házigazdákkal. Ha pedig van autója az embernek az sem igaz, hogy nem lehet itt mit csinálni esőnapokon, 50km-es körzetben azért lehet programokat találni. Azt hiszem ez volt életem egyik legjobb nyaralása is, valószínűleg nem az utolsó alkalom hogy itt jártam :)

0 megjegyzés: