Day 3

Sajnos a mai napot némi tétovázás után az erős hátszél miatt törölték. Végül tegnap overall 29. helyen értem be, ami lehetett volna jobb is, de összességében elégedett vagyok, mentem ahogy tudtam és a feladat amúgyis eléggé versenyernyőkre volt szabva. Ugyan a helyezés javításához minél több érvényes nap kellene, de azért nem bántam hogy a mait az óceán partján töltöttük :)

Belekóstoltam a kitozásba is..

..de a legnagyobbat ma Stef repülte :)


Azért sose legyen rosszabb mint a 35 fokban strandolás után egy jégre öntött cider :)

3 megjegyzés:

LPappL írta...

Szia Máté, Élvezettel olvasom a Blog-ot, és nem a külalak itt a fontos. További sok sikert
PapaLima (Pepsi)

béci írta...

de szar Neked, itthon meg -8 fok meg hóesés
várjuk a folytatást, ha nincs nap akkor írhatnál csak úgy általánosságban is délafrikáról, mit tapasztaltál, mit láttál.

nm írta...

Köszi szépen, igyekszem!
Béci, írok afrikáról is majd, csak nagyon kitöltik az estéimet az "alternatív" programok, igyekszem behozni a lemaradást, csak aludni is kellene valamikor :)