Monarca Open - Valle De Bravo, Mexico

4 hónap láblógatás (illetve pont hogy nem) után végre újra repülés! Még soha nem jártam Mexikóban, ráadásul mivel pár év óta először újra FAI2-es verseny a Monarca Open úgy döntöttünk megnézzük. Tanulságként feljegyzem, hogy éjszakás műszak után ~30 órát utazni (úgy hogy nem vagyok egy jó repülőn alvó) nem túl felemelő, de legalább jet laggel nem volt gondom, mire ágyba kerültem aludtam mint akit leütöttek. Ehhez hozzá tartozik hogy New Yorkban maradt az ernyőm meg a másik cuccom is, így fél napot piramis nézéssel töltöttünk (Jácint és én) Mexico Cityben mielőtt a verseny helyszínére indultunk volna.

A többiek (Évi, Tóni, Sziszi) már itt Valle-ban vártak minket kellemes kis szállással, Tóninak hála wifivel :) Ma elmentünk 4300m magas vulkánt nézni, pillangó rajzást, majd egy rövid repülés is belefért, ahol végre megnézhettem hogy jól raktam-e össze az ernyő merevítéseit.

Holnap hivatalos training day, utána pedig kezdődik a verseny. 

Repülésről majd még később értekezem, egyelőre a kulináris élvezeteken van a hangsúly. A taco csíp, a tequila üt, a gyümölcsök meg mennyeiek :-)

Akit a nagy magyar télben érdekel némi láblógatás tartson velem az elkövetkező héten, igyekszem beszámolni az eseményekről.

0 megjegyzés: