Monarca Open - Valle De Bravo, Mexico Task 3

Ma alig volt 1-2 felhő mikor ébredtünk, biztató kezdet. A szél elég brutál volt mire a starthelyre értünk, ezért a feladat eleje hasonló lett mint a tegnapi, csak nem kellett Monarcáig elmenni, így teljes szembeszeles szakaszt nem kaptunk.

Mivel a pylon a starthely előtt volt 2km-es entry cilinderrel gondoltuk ráérünk indulni. Mire észbe kaptam marha nagy sor állt, kb fél órám maradt helyezkedni start után. Szerencsére elég jól adta, így nagyon jó pozícióból indultam neki az 57km-es versenynek. LAP pontra menet, mikor a gerincet elhagytuk az első tízzel voltam egy szintben, jött egy kis háromnegyed szélben siklás gyorsítón. Elég nyilvánvalónak tűnik hogy rosszabbul megy az ernyőm (termikben semmi hátrányom nincs), de a saját hülyeségemnek köszönhettem, hogy a pont környékén elszakadtam tőlük. Némi keresgélés után összeverődött egy második boly, velük vettük üldözőbe az első 10-15 ernyőt. 

AGU pont felé elég jól kaptam el, gyakorlatilag az egész csapat fölé kerültem, nyomtam is neki mert látszott hogy behozható még az eleje is. Úgy számoltam ha semmi extra nem történik a könnyű hátszeles szakaszon visszafele pár percet kapunk tőlük legrosszabb esetben. Az élet persze rám cáfolt.. Én meg két másik ernyő jobbra tartott az élboly alá, a csapatom másik fele balra ahol két másik ernyő tekert. Nekik beadta (két Szilárdot beleértve), mi már csak a nagy felhőárnyékot találtuk, keserves kínlódás kezdődött az ESP pont környékén. Végül annyira nem működött, hogy a starhelytől nem messze lévő Penon szikláig vissza kellett repüljek ahol végre kitekertem. Innen egyedül, alacsonyan csúsztam Valle felé, de még hátra volt a tó túlpartján lévő end of speed section. Szerencsére alacsonyan Valle felett még találtam valamit, így hosszú küzdés után beadta a cél. Sajnos ez a lejtőzés és rossz döntés a végén 20 percembe került, így a tizenpáradik hely helyett 40. senki lettem.. A repülés ma egyébként nagyon jó volt, etalon szép kontúros kumókkal, és a beéréssel azért még nem úszott el a húszba kerülés sem.

A napot egyébként Marko, a horvát srác nyerte (ugyanezzel az ernyővel). Minden tiszteletem az övé, mert együtt csináltuk még meg a LAP pontot, de ő nagyon vágja a helyet, és mivel látta hogy le van maradva inkább saját utakon ment. A gerincnek a lee oldalát választva egyedül beelőzött mindenkit és szép előnnyel tolta be a célba.

Tracklog ITT

0 megjegyzés: