Monarca Open - Valle De Bravo, Mexico Task 4

Kék ég, kevesebb szél a meteo, ma feltankoltam a ballaszt tartályt. Persze mire felértünk kiderült hogy inverziós, csak a fennsíkok felett ígértek magasabb alapot, így a pylonra várakozva öntöttem is ki a vizet.. Start ugyanaz mint tegnap, 2km entry PIA felett, amit egészen jól is sikerült elkapni. Utána irány DIV, amit az élbolyt picit alacsonyabbról kergetve nehézkesen csináltam meg. A pontra érve annyira megmerültem, hogy hegyoldal karcolgatás után sikerült csak újra kitekernem, így be is ért jó néhány ernyő. Ekkor még azt hittem felzárkózhatok az első 10hez, de a buborék amivel ők kiemelkedtek nekem már nem volt meg. Próbáltam nem sokkal utána követni a csapatot, de ők átvágtak a 2500as fennsíkon, én meg vissza kellett forduljak mert nem úgy nézett ki h 3000ről átérek. Jó nagy kerülővel, sok hátrányt összeszedve végül átevickéltünk Sziszivel, majd a lee oldalon végre elkezdte adni a hegy. Ideje volt, mivel így pár ernyővel összeverődve elkezdhettük üldözni az elejét. Itt végre kisimultak az idegeim is, az eleje azon túl hogy nem adta, még rohadt rázós is volt, ráadásul víz nélkül még a stabilitása se olyan volt az ernyőnek mint korábban.

5en szépen megcsináltuk a nagy cilindert, de Szilárd sajnos beragadt egy kicsit lejtőzgetni, mi tovább indultunk ELE pont felé. A szél eléggé bedudált, oldalazva nyomtuk a gázt. Lehetett látni hogy a pontot megcsináljuk, viszont visszafele nagyon trükkösnek nézett ki. Na, nekem végül ezen nem kellett gondolkozzak. Éppen a pont cilinderét próbáltam megnézni gps-ben (bal kézzel a két féket tartva), mikor elcsattant az ernyő fele. A nagyobb gond az volt, h kb bő egyharmada be is fűződött. A nyitott oldalt fékezve lassan fordult a cucc, de a stablap zsinórt hiába rángattam, akkora hasa volt hogy semmire nem mentem vele. Lerántottam a csukott oldal A sorát, ezzel egy része kipumpálódott, de a maradék még elég volt h beugrassza spirálba. A fék eléggé felkeményedett, de ha van még magasságom 90% h ki tudtam volna szedni belőle és kirángatom azt is, illetve akkor egy fullstall-al reseteltem volna az ernyőt. Sajnos azonban ez már nem adatott meg, körülményekhez képest teljesen hideg fejjel felmértem a magasságom, és kihajítottam a mentőernyőt. Kb azonnal belobbant (köszi a hajtást Perec), még volt időm párat húzni a fékeken hogy ne V-be állva érkezzek az erdőbe. Az egész mutatványt egy karcolás nélkül megúsztam,  viszont vagy 30-40 percig kapaszkodtam egy 25 méteres fenyő ágaiba mire a képzett hegyimentők felmásztak és leeresztettek (a helyi gyereksereg nagy üdvrivalgása közepette).


Nekem ez volt az első (és remélem utolsó) ilyen attrakcióm, ugye a legfontosabb h semmi bajom, azonban az ernyőt mire leszedték szanaszét szakadt :( Ha csak holnap reggelre nem találunk valamit kölcsönbe (ami persze nem lesz egy versenyképes jószág, még ha lesz is..), akkor nekem ennyi volt a Monarca Open.. A vicces az, hogy még ezzel a dobott nappal is megőriztem a helyemet, alig ért be pár ember a célba.

Tracklog ITT
Eredmények ITT

Azért azt még tanulságként ideírom magamnak, hogy ezeken az ernyőkön a fékeket nem engedjük el még egy kézben fogva sem, csak nagyon magasan. Ha simán vezetem akkor jó eséllyel meg se történik a csúnyaság.

2 megjegyzés:

béci írta...

fuck, de lényeg, hogy nincs bajod! Az ernyő pótolható, javítható. Örülök, hogy egyben maradtál, gyertek haza mind épségben.

Névtelen írta...

Gratula a mai naphoz Neked és a többieknek is!!! Csak igy tovább!!
üdv hgyuszi