Monarca Open - Valle De Bravo, Mexico Task 6

Utolsó nap, reggel D. Szilárd azzal fogadott hogy még mindig rosszul érzi magát. Elég vegyes érzelmekkel fogadtam, mivel egyrészről nagyon tetszett az ernyő előző napon, viszont át tudom érezni mekkora szívás lehet elmenni egy versenyre és három napig szobához kötve lenni miközben mindenki szétrepüli magát..

Picit cirruszos, de gyönyörű időnek ígérkezett a nap. A feladat most annyiban trükkösebb, hogy a három királyok 7km-es cilinderében kellett várakozni, így start után nagyon gyorsan kimentünk a síkság fölé, nem a gerincen helyezkedtünk a biztosban. Olyan 2700 környékén nullázgattunk vagy 40 percet, de szerencsére lerohadás nem nagyon volt.

Aguilára együtt mentünk rá, majd egy vastag cirrusz alatt megcsináltuk a pontot és szét is széledtünk mert nem nagyon akart emelni. Végül két csapat alakult ki, sajnos a másik termik kezdett jobban beerősödni, de nem tudtak nagyon ellépni, hamar megfogtuk mi is a 4m/s-ot és utánuk eredtünk. Annyira jól adta a Penon-on át visszafelé, hogy a fennsík felett egy 7 méteres lift után azt vettem észre mindenki előtt és felett vagyok. Bevárni a többieket hülyeség lett volna, így hát mentem előre a következő pont felé ahogy tudtam. Persze ők mögöttem kicsit balosan találtak valami konvergenciát, én meg rászopódtam egy 80 méter körüli dombra lejtőzgetni. Legalább 10 percembe telt mire kikecmeregtem onnan csodák csodájára, de addigra szép kis előnyre tettek a többiek szert. 

Szerencsére innen a szembeszél ellenére nagyon jól adta, gyakorlatilag tekerni se álltam meg mert a tegnapi útvonal ma is ugyanúgy tartott, felhőszívásban tettük meg a maradék kilómétereket. Az óvatoskodók még rátekertek, én meg parkettán visszaelőztem amennyit tudtam, így Sziszi után nem sokkal huszadikként értem be a célba. Hiába, külön tudomány megtanulni elől repülni..

Végül Szilárd egyenletes, nagyon jó teljesítménnyel 13ik lett, én szerintem nagy hibákkal, mentőernyődobással 17 (ebből látszik h még bőven lett volna hova előrejönni), Jácint B-s ernyővel élete első versenyén 70, ami szerintem nagyon jó, Szilárd három nullás nappal 76, Tóni 79, Évi 109. A versenyt egyébként az amerikai Josh Cohn nyerte, második Brett Hazlett Kanada, harmadik pedig a kreatív horvát gyerek, Marko Hrgetic lett, gratula nekik!

Szerintem mindenki nagyon élvezte a versenyt, jókat repültünk, ettünk/ittunk, ellőttünk egy raklapnyi tűzijátékot.. :) Mindenesetre ritka a 6ból 6 napos verseny és most hogy már ismerem valamennyire a terepet remélem fogok még itt repülni a jövőben, nagyon jó összkép marad meg bennem.
Még egyszer köszönöm Szilárdnak az ernyőt, lekötelezett vele. Igyekszem majd meghálálni nagyvonalúságát.

Nektek meg köszi a sok biztatást, meg azt is hogy az oldal napi látogatottsági rekordot döntött a vérszagnak köszönhetően :-)

Napi és összesített eredmények ITT
Tracklog ITT

UI: Március elején winter cup Lijakon, mindenki jöjjön!

1 megjegyzés:

Ági - vagy Fofo írta...

sztem erre azért büszke lehetsz, grat