British Open Meduno - Task 1 Day 1

Szóval fél év szünet után újra versenyen nyomom a gyorsítót, ezúttal az olaszországi Medunoban, elég gyatra meteo előrejelzéssel. A hely gyönyörű, szép nagy füves starthely, a hegyek előtt pedig síkság. Tudni kell róla hogy ez az első verseny amit itt rendeznek, de a hely tökéletesnek tűnik. Nem mentegetőzés képp, de sajnos a sok tökölés miatt még mindig a régi ernyővel tolom, ez már idén nagyon kevés az Enzok és Icepeak6ok közt az elejében lenni.

Első tasknak vasárnapra kiírtak egy 58 körüli feladatot, kezdőponttal kint a síkság felett, majd némi cikkcakk után el jobbra a gerincen vagy 20 kilcsit, majd vissza a célig, ami a hivatalos leszálló (kocsmával a szélén :) ).

Tőlem szokatlan módon nagyon jó rajt után (gyk felhőalapról vágtam neki) kezdtem leszakadni a siklógépektől, de nagyrészt egyedül bevállalva a síkságot (szemben a kerülővel a hegyek felé amerre a legtöbben mentek) megint fel tudtam zárkózni hozzájuk. Sajna az utolsó cca 10km-et erős szembeszélben, a gerincen rázódva kellett megtenni. Ez a része eléggé igénybe vette az ember idegeit, a dűznik lee oldalában estem keltem, nem bántam volna ha vannak felhők itt is  és maradhatunk kint a lapos fölött. Mivel egyedül voltam itt nagyon belassultam, akik mögöttem jöttek kimentek a hegy elé majd ott felestek az űrbe, amivel Béci is nagyon jó ütemben zárkózott fel. 

E közben a safetyn végig ment a rádiózás, egy angol pilóta valószínűleg leszállás közben lezúzta magát. Mivel helikoptert hívtak hozzá, leállították a versenyt hogy ne akadályozzuk a mentést. Azóta mint mondják kiderült komolyabb sérülés nélkül megúszta, de így lett egy érvényes nap, ami nem volt teljes értékű mert senki nem volt a célban. Én a legtávolabbi fordulópontot éppen megcsináltam, innentől hátszélben már jól adta volna a célig, de így a stoppolással is 13ik lettem a 100 pluszos mezőnyből. Nem sokkal mögöttem Sziszi és Béci, Tóni pedig egy tizessel hátrébb.

Ja, az első kb 730 pontot kapott, én 490 körül.

0 megjegyzés: