British Open Meduno - Task 3 Day 3

Zárt felhőzet alatt szallítottak fel minket, de bizakodóak voltunk. Sajnos csütörtöktől egyre több esőt ír, ezért hogy meg legyen a legalább 3érvényes nap fontos volt a mai. 

A délutánra ígért zivatarosodás miatt egy 50kmes cikkcakkot írtak ki a starthely előtt, ami a kinyíló égbolt alatt egyszerűnek tűnt. Némi idegőrlő várakozás után (a földrengés miatt gondolom menteni mentek a katonák Avianoból, ezért a légterünket felfüggesztették) végre start, és megindult a tolongás. Mert hogy kitekerni nem lehetett nagyon, elég erős inverziónk volt. Persze mindig akkor ront el valamit az ember amikor nagyon ráér, én a hosszú várakozás után kifordult hevederrel startoltam el, de úgy döntöttem nem szállok vissza, tudtam nyomni a gyorsítót így is :)

Sziszivel a feléig szinte együtt mentünk, Béci se volt sokkal mögöttünk. Én eléggé parrantottam 800 méterekről mindig tovább siklani, de nagyon nehéz volt rendesen kitekerni, illetve sodródtunk is kifelé menet az erős szembe szélben. Egy majdnem lerohadás után (megint megfogadtam hogy nem indulok el alacsonyról siklani az enzokkal..) Nyűglődve elsodródtam a köv pontig, majd vissza a hegyre. Itt picit meglépett Szilárd, de amikor újra a síkság felé vettük az irányt be is értem. Sajnos az ő termikük szétesett, Sziszi még a leszállóig vissza csúszott, de tovább már nem adta neki. Én jó ütemben hagytam ott egy bolyt viszonylag magasan (1100 körül..), ezzel utolértem egy újabb kis csapatot. 1200ig megint fel, majd mikor a köv pontra siklottunk rá, leesett hogy a 3 enzo meg egy icepeak6 nem fog már tekerni, nekem viszont meg kellene állnom.. Még két fp volt hátra, a műszer pedig -100pár métert írt, ami általában (részben szembe szélben) édeskevés. A hegyre visszamenni túl sok idő lett volna, gondoltam úgy is találunk még vmit a síkság felett. Az utolsó másfél kilcsin láttam hogy nem lesz meg, a zabszem bennem volt, de szerencsémre egy alacsonyan elszakadó termik még emelt rajtam, így meglepetésemre cél lett belőle :) Ez már önmagában öröm bódottá, de hogy alig voltak előttem (kb vhol első tízben vagyok) az elég bikaság. Béci úgy 20 perc múlva érkezett, Tóni meg elkallódott még viszonylag az elején sajnos. 

Köszi mindenkinek a bíztatást, igyekszünk holnap is! 

Most pedig ingyen vacsi következik kulturált alkohol fogyasztással.. :)


Update: Itt vannak a mai eredmények, én 8, Béci 24. Összetettben feljöttem a 6ik helyre :)

0 megjegyzés: