SA Winelands, Porterville - Day 5

Megint zárt felhőzetre keltünk, bár sokkal világosabb volt mint az előző két napon. Egyből jött az sms, hogy senki ne késsen, felszállítás 9kor, repülni fogunk. Eleinte a lengedező hátszélben, hidegben nehezen osztottuk a szervezők lelkesedését, de szerencsére igazuk lett. Két feladatot is kiírtak, mert nagyon bizonytalan volt a szél előrejelzés, majd végül kettő órás starttal egy 60 körüli cikcakk született. A start a szokásos balra Porterville 2km exit cilinder, majd tovább délnek egy pont, vissza a falu felett vagy 30km a lapos felett északnak majd újra Porterville mint gól. 


Arra számítottam hogy a vizes föld miatt gyenge idő lesz, de egész jól meg lehetett maradni a síkság felett is. Egyszerű start után egész jól helyezkedtem a gerincen, majd 10 perccel rajt előtt megláttam a legjobb pozícióban tekerni vagy 4-5 ernyőt. Én már nem érhettem oda, de azért örültem mikor berádióztak a többiek hogy ők vannak az egész mezőny élén :)


Az első pontot kb 2 km-el mögöttük csináltam meg, majd egy rosszul időzített elindulással egyedül maradtam. A talaj felett 140m-el jött a megváltás, majdnem rövid napot csináltam, de szerencsére egy 4m-el kitekertem alapra és üldözőbe vehettem az elejét. Kb 10km múlva legnagyobb meglepetésemre azt vettem észre hogy egy körön tekerek Milánnal, Tónival és Petivel, innentől nagyon jól lehetett a bollyal haladni. Porterville előtt kb 5-6 km-el elég alacsonyra kerültünk, páran akik előre mentek le is rohadtak, én még visszaértem az emelésbe amit mellettem túrtak ki. Milán még jobban kapta el, így fölém került kb 100 méterrel. Nekem a műszer még 9es körüli siklószámot írt a célra, de a boly nagyja kiszállt és elkezdte a végsiklást. Mivele eddig szembe szél volt, én nagyon nem akartam lenullázni a napot, még vagy fél percet tekertem Petivel mire utánuk indultunk. A francia nagykártya is azt nyilatkozta utólag, hogy nagyon benne volt egy lerohadás ha bekapnak egy leáramot, de szerencséjük volt és mindenki éppenhogy elérte a leszálló szélét (köztük Milán is), így kb ők tizen az elsők, mi Petivel rögtön utánuk (kb 10-11). Sajna Tóni pár km-el a vége előtt benézte és leszállt, pedig végig együtt repültünk, majdnem teljes a magyar csapat sikere :) Szegény évi egy fűződős csukás után leszállt, de tapasztalatához mérten nagyon profin oldotta meg a dolgot.

Végre úgy adta ahogyan kellett, bár továbbra sem vagyok elégedett a rajtommal, van még mit finomítani rajta. Remélem h ennél már csak bikább időnk lesz az utolsó két napban, és bízom benne hogy még javítani is fogunk tudni az eredményeken, a mai eléggé etalon nap volt :)


Szerk: Milán 5, én 11, Peti 12, Tóni sajna 40re visszacsúszott, nagy kár, megérdemelte volna! 950 körüli pontokat kaptunk, azért ez önmagáért beszél :)

12 megjegyzés:

Supermono írta...

Csak így tovább!!!

béci írta...

na az van, hogy addig tudtam nézni élőben, míg a TP2 után ketté vált a mezőny, Malackáék visszamentek a gerincre, ti meg a síkságon maradtatok. el kellett mennem itthonról és nem láttam a végét. Melyik adta jobban? Annak nagyon örültem, hogy eléggé az elejében voltatok, rettenet büszke voltam rátok. a következő két napon is valami hasonlót kérek, és most végig is tudom nézni.
hajrá srácok!!!!!

zale írta...

Ez szép, gratula mindenkinek!
Hajrá mindenki!

deltaalpha írta...

gratula a naphoz

szabojoe írta...

jó volt nézni a napot,izgalmas volt a gép előtt, de ha becsuktam a szemem ott repültem veletek :-)
gratulalok

Ginger írta...

Gratula mindenkinek!
Milán bika vagy :-P
Most látom csak, Évi, hogy Te is nevezetél, hajrá! Remélem az a csukás nem vette el a kedved :-)

Névtelen írta...

Évike 24.9km nél kapta mér venné el :) befűződött egy 1-2 es - azta

ottó írta...

Háát gondol6játok mennyire irigyen, izgulva, szurkolva figyeli mindenki (szerintem sokkal többen, mint ahányan reagálnak a dolgokra!!). Szóval kicsit mi is ott toljuk veleteeeeeeeeeek!!!!! legalább csukott szemmel, lélekben! Haj_csattok, s csak biztonságosan!!
üdv. Ottó

Balazs írta...

Hajrahajra! Mutassatok meg nekik, hogy hogyan kell ezt. Csak szepen egyutt menni, aztan az utolso 15-20 kmen meglepni, celban egyutterzoen segiteni hajtani!

Ági - vagy Fofo írta...

szép volt, gratula mindenkinek, toljátok! Évinek külön. befűződött 1-2-es ernyő nagyon komoly.

Névtelen írta...

Sziasztok!

Jó, hogy sikerült belelendülnötök, sok szerencsét a következő napokra! Meg lesz az az első 5 hely :)

Al írta...

Királyok vagytok! Milánból a végén még pilóta lesz!:-) nem hiába tanítottam :-D