SA Winelands, Porterville - Day 2

Gyenge szél, ragyogó napsütés, 35 fok várt minket a starthelyen. Egy egész jó, 75km-es feladatot sikerült kiírni: először balra el a gerincen Porterville-ig (falu felett a start cilinder), majd onnan északra a hegy felett vagy 30km, utána át a gerincen Citrusdal fölé, és végül kb 16km siklás a célig ami egészen északon volt. (térkép később)

Sajnos a szélcsend miatt nagyon nyögvenyelősen mentek a startok, hiába lett volna első nap wprs rangsor szerint az indulás, a kis starthelyen is eltöltöttem kb 45 percet mire levegőbe kerültem. Így csurom vizesen, a késői start miatt idegesen vágtam neki a távnak. Rögtön a startot követően egy rossz döntéssel visszamentem egyenesen a gerincre ahol nem nagyon adta, míg a többiek balra tartva a lapály felett kitekertek és magasan fölém értek be. Sokáig gyorsítózgattunk a következő pont felé, Milán meg Peti elég jól az élbollyal ragadt, én igyekeztem behozni a lemaradást azzal, hogy nívóban tekerés nélkül száguldoztam, de nem mindig tartott úgy a hegy ahogyan szerettem volna.

Ez után nem sokkal hallom rádión, hogy valaki a szervezőket értesíti egy mentőernyő dobásról, majd Milán is beszólt a magyar frekvencián, hogy ő van a bokrok közt. Egy 5 méterben tekerészve elmeséltem a safetyn hogy minden ok vele (az első ijedtség után kiderült hogy egy kis zúzódással megúszta), majd nem túl jó érzéssel, de repültem tovább.  (Milán legalább helikopterezett egyet, ugyanis olyan helyre szállt, amit nem lehetett máshogy megközelíteni, így lehozták :))
Valamikor a grincen rodeózva megelőztem Petit is, és egy majdnem lerohadás után citrusdal fordulópontnál felestem 2000-re. Innen már a műszer is azt írta, hogy jó vagyok a célba, de gondoltam ennek ilyen messziről nem dőlök be, majd jól rátekerek még a szembeszél miatt is. Én repültem egyenesen a völgy közepén pár ernyővel előttem, míg egy ötös boly a keleti oldalra sodródott ahol meg is indultak felfelé. Sajnos azt csak utólag mondták a helyiek, hogy ez itt mindig ilyen merülős szakasz, de a vége meg már emel. Ebből sajnos csak a merülésig jutottam, volt h 7el süllyedtem parkettán, és végül hiába küzdöttem mint disznó a jégen, 3,5km-el a cél előtt leszálltam. (szögesdrót és tüskés bokrok közé, ahogy kell). Szokásos szcenárió: két ember repült el csak felettem: boldog és boldogtalan. Egyetlen szerencsém, hogy az erősödő szél miatt 4 óra volt a task deadline, én meg kb 20 perccel előtte szálltam le, így akik nagyon lemaradtak azoknak még a cél előtt megállt az óra (szegény Petinek is, de így is rámvert 1 kilométert). 

Mivel a visszaszállító busz lerohadt alattunk hazafelé mindenki marha későn ért vissza, így a ma esti borkóstoló is elmaradt. Eredményeket se tudunk még, de nem is várok semmi jót. Én 20 és 30 között lehettem mikor kikoppantam,meglátjuk mennyi pontot ért ez a hetven pár km amit lerepültem. A kezdés nem olyan mint terveztem, valahogy egész nap nem láttam a filmet, remélem holnap jobban rá leszek hangolódva a versenyre (már ha lesz nap, mert esőt mondanak megint)

Az összes kommentelőnek köszönöm a bíztatást a többiek nevében is, különösen Bécinek aki még sms-t is írt nekünk :) A telefonom sajnos meghalni látszik, de igyekszem válaszolni mindenkinek)


Szerk: 33-ik lettem, kb 560 pontot kaptam, Peti alig valamivel előttem 31. Évi gps probléma miatt nem csinálta meg a start cilindert de repült egy jót, Tóni pedig vhol tizenpár km-nél koppant ki, ős is eltürelmetlenkedte. A kezdés nem olyan mint terveztük, de innen csak felfelé vezethet az út :)

6 megjegyzés:

béci írta...

Nincs itt baj srácok, a Malacka mint világ első még jobban beszopta :)
Milánnak nem mertem sms-t küldeni mert láttam, hogy a gerincen állt meg a logja, de bíztam benne, hogy csak elromlott a tracker. remélem tényleg semmi baja! Évinek meg nem tudom a számát, de figyeltem, azért szépen elrepkedett ott a task elején.

Innen még simán adja az első tíz, de akár még előrébb is. Nyomjátok skacok én itthonról figyelem az eseményeket.

Ági - vagy Fofo írta...

szerintem most az elején összejött mindenkinek a szerencsétlenség, most már túl vagytok rajta, innen már csak jobb lesz:)

Szabó Joe írta...

Milán egy versenyen két mentőernyődobásnak csak kicsi a valószínűsége, most már tolhatod :-)(remélem már el is felejtetted:-)) Máté írtam facebookon már, lesz ez még jobb, a többieket is üdvözlöm, Tónival már rég találkoztam ... újabb leányzó versenypilótánk lesz, ez külön öröm, a gps-es vacakolásokon, benézéseken is átesik majdnem mindenki, hozzátartozik a fejlődéshez :-).... Hajrá fiúk,lányok !

Sokacz Milán írta...

Sajnos igaz a hír, full gyorsítón toltam egy lepörgős/twistelős mutatványt aminek a legvége mentőernyő lett. A szerencsétlenségben a szerencse h. helikóval levittek a hegyről és szinte épen megúsztam, a cucc is teljesen ok. Mint azábra is mutatja (látva a 2. nap eredményeit) nem maradt bennem para és toljuk ezerrel. Köszi a bíztatást mindenkinek!

vargazoli írta...

hajjjjjrá
tekerjétek ki a szemüket is :)

okosan MIlán, hülyéből sok van ! :)

Névtelen írta...

Mate! super,hogy mindenki egészben van és külön köszönet az ügyes beszámolokért.gratula mindenkinek és jo utat haza,hogy aztán tolhassauk ujbol ezerrel.üdv hgyuszi