Italian Open, Feltre - Task 5.

Végre semmi dzsuva nincs a levegőben, kicsit párás ugyan de szép kék égre ébredtünk. Kb 60km a feladat, nagy truváj nincsen benne, a gerincen kellett elmenni 25km-et kb meg vissza, aztán kis flikflakk a völgyben. Harmadiknak startoltam, így másfél órát várakoztunk felhők alatt, mellett, benne, elég idegőrlő volt :)

Elejétől tudtam menni az élbollyal, nagy variálás nem is volt. Ha vigyázott az ember hogy ne kerüljön a többiek alá a gerincen akkor szépen lehetett haladni. A végén olyan jól helyezkedtem hogy harmadikak hagytam el a hegyet, de gyáva voltam kintről egyedül ráfordulni az utolsó előtti pontra, pedig kis pamacsok voltak a kurzuson. A mögöttünk érkezők bepróbálták, sikerült is beelőzni minket, így 5ik lettem. Mögöttem Pákó és Bali érkezett, de jöttek a többiek is szépen. Egyedül szegény Dóránt Szilárd szívta meg, mert nem érte el a célvonalat.


Nekem a tanulság az, hogy szokni kell hogy versenyképes az ernyőm, ott is tudok lenni az elejében. Kicsit bátrabb vagyok tegnap akár taskot is lehetett volna nyerni. Összetettben előrébb jöttem, de sajnos a két nagyon elszúrt napom miatt csodákra nem lehet számítani. Azért még van egy nap hogy megmutassuk, csapatban a második helyünk mindenképp figyelemre méltó :)

0 megjegyzés: