Italian Open, Feltre - Task 3.

Ma végre nem pártás szmötyiben úszott a hegy, még a Dolomitok hátsó vonulatai is gyönyörűen látszottak. Egyrészt jó volt hogy végre nem a felhőben kellett egymást kerülgetni egy órán át a pylonra várva, másrészről nagyon nehézkesen indulgatott a nap. Nagyon lassan mentek a startok, és a sorbanállás miatt sikerült iszonyatosan későn levegőbe jutnom. A gyenge liftek ellenére csodával határos módon mire elkezdődött a verseny már az élbollyal egy helyen voltam, csak pár száz méterrel alacsonyabban. Mivel kb 90km volt a feladat nem aggódtam túlságosan. Sokkal óvatosabbra is vettem mint tegnap, nem siettem előre alacsonyan. 

A legtávolabbi fp elég necces volt, az élboly türelmetlenebbik fele ki is koppant, mi nagy nehezen kievickéltünk onnan és elindultunk visszafelé. Innentől egy kb tíz fős csapattal toltuk az elejében Rácz Balival. A vége felé nagyon jól sikerült elindulgatnunk, az uccsó termikből Balázzsal együtt szálltunk ki. Gyáva voltam elsőnek elindulni a végsiklásra, így egy olasz és egy francia megelőzött, de mivel az ernyőm gyorsabb parkettán mint az enzo2-k így a maradékot megvertem. Harmadiknak értem be, ami a leading pontok miatt negyedikre módosult. Azért ezen a versenyen ezt bármikor aláírom előre :) Rácz Bali 9. lett, Milán jött be harmadiknak, utána Palika. 20 beérőből négy magyar, és Sziszinek se kellett volna sok.

Eredmények ITT

Live tracking aki élőben szeretne minket követni valahol ITT

0 megjegyzés: