Paragliding Winter Cup – Buzet 3. nap

Ma a tegnapihoz hasonló időre ébredtünk, a völgyben hideg, fent melegebb levegővel. A feladat 41km lett, olyasmi mint az előzőek, nagyon ebben az időben nem is lehet variálni. Most is elmentünk jobbra 3,5km-et, majd balra a gyár előtt kellett volna forduljunk, ugyanúgy mint tegnap. Kiemelkedni alig lehetett, nagy tumultus volt végig nívóban, sok anyázással meg kerülgetéssel. 



Gyakorlatilag szintben végigsiklottunk addig a szikláig, ami tegnap is sorsdöntő volt. Itt a legtöbben egyből rávállaltak, de mivel láttam h hullanak is le a fennsíkra, én úgy döntöttem girhelem a sziklát amíg nem nyerek elég magasságot. Kb fél órát töltöttem ott, érkeztek rengetegen alám, majd továbbmenve le is szálltak, mígnem egy jobb buborékkal a velem tekerő három ernyő kiemelkedett, én meg mire észbe kaptam lemaradtam róla... jellemző. Ők (az egyikük Horák Gyuszi volt) simán tovább tudtak menni abból a magasságból, én végül eluntam és egy Mentor kettessel nekivágtunk. A hírek "sajnos" igazak, ez az 1/2es ernyő jobban ment mint az enyém, kb 10 méterrel magasabban ért a túloldalra, ami pont elég volt neki hogy fent maradjon, én meg mosódtam le folyamatosan a hegyről. A fordulópontot még így is megcsináltam, visszafordulva meg elrepültem a fél mezőny fölött akik mind a fennsíkon szálltak le, de sajnos kitekerni már nem tudtam. 

Budai Peti vitt az amúgy unalmas feladatba némi színt, sikerült beszállnia az erdőbe a pont előtt, de mire én odaértem fölé már nagyban szedegette le a cuccot, nem lett semmi baja :)
A nap hőse Horák Gyuszi lett, 100méter híján első lett szériában, az utolsó pontot már nem tudta megcsinálni, de így is nagyon szép teljesítmény. Összesen 11 ernyő a célban, mind verseny cuccok, de el kell ismerni jól csinálták. A magyar sorrend 3 feladat után overallban: 23. Szegedi Miki, 25 Horak Gyula, 31 Én, 34 Forgó Szilárd, 38 Percze Atti, 47 Szalai Józsi, 48 Babik Szilárd, 57 Budai Peti, 69 Tasnádi Kinga. A pontkülönbségek gyakorlatilag minimálisak, egy rendes ezerpontos nap eldöntené az egészet, majd meglátjuk..

Holnapra egy fokkal hidegebbet mond a meteo, bízunk benne hogy lesz még egy jó nap amikor tudunk pár száz métert nyerni és javíthatunk vmit a gyászos szereplésen  :)

Azért a mai vacsi feltette a pontot az i-re, a környék mint megtudtam híres a szarvasgombáról, úgyhogy egy zseniális mézes-szarvasgombás panna cottával zártuk a remek vacsorát.

0 megjegyzés: