British Open Ager, Task 4

Viszonylag erős nyugati szél, ezért nem bonyolították túl a feladatot, egy pont a cél keletre kb 90km-re. A harmadáig jól mentünk az elejével, aztán kicsit belassultunk és nullázgattunk mivel féltünk a leszálló nélküli terepre való besiklástól. Végül nagy nehezen elértük a következő hegyet, de ide elég hülye módon beragasztottuk magunkat, rengetegen elmentek felettünk amíg Vértessel és Sziszivel lejtőzgettünk. Végül annyira nem adta hogy pár száz méteren kicsúsztunk egy kis síkság fölé, ahol szittoval alacsonyról mentettünk, Balinak sajna már nem adta. Közben kiderült hogy Tóni és Kepes besiklott a necces rész fölé, és nem adta, kisebb befázás lett a vége, Tóni videóját majd belinkelem, döbbenet :)

Ezután jócskán lemaradva ugráltam az előttem tekerésző körkupolák seregén, próbáltam mindenkit otthagyni de egy hátszeles feladat nem nagyon hozza ki az ernyők közti különbségeket. Azért akit csak beértem ott tudtam hagyni, a végén még volt egy jó húzásom, mivel láttam hogy az élboly kerüli az utolsó hegyeket, én rámentem egyenesen és bejött, picit tekerve de át tudtam ütni így 20-ikként beestem a célba. Karcsi ügyesen az élbollyal előttem ért be, a napot meg Xevi Bonet nyerte vagy 10 perccel mindenki más előtt. Hiába, ezen a terepen a helyismeret rengeteget számít, meg ő sem ma kezdte. Sziszi utánam érkezett, összesen vagy 70en voltunk a célban.

0 megjegyzés: