Gyenge szél, ragyogó napsütés, 35 fok várt minket a starthelyen. Egy egész jó, 75km-es feladatot sikerült kiírni: először balra el a gerincen Porterville-ig (falu felett a start cilinder), majd onnan északra a hegy felett vagy 30km, utána át a gerincen Citrusdal fölé, és végül kb 16km siklás a célig ami egészen északon volt. (térkép később)
Sajnos a szélcsend miatt nagyon nyögvenyelősen mentek a startok, hiába lett volna első nap wprs rangsor szerint az indulás, a kis starthelyen is eltöltöttem kb 45 percet mire levegőbe kerültem. Így csurom vizesen, a késői start miatt idegesen vágtam neki a távnak. Rögtön a startot követően egy rossz döntéssel visszamentem egyenesen a gerincre ahol nem nagyon adta, míg a többiek balra tartva a lapály felett kitekertek és magasan fölém értek be. Sokáig gyorsítózgattunk a következő pont felé, Milán meg Peti elég jól az élbollyal ragadt, én igyekeztem behozni a lemaradást azzal, hogy nívóban tekerés nélkül száguldoztam, de nem mindig tartott úgy a hegy ahogyan szerettem volna.
Ez után nem sokkal hallom rádión, hogy valaki a szervezőket értesíti egy mentőernyő dobásról, majd Milán is beszólt a magyar frekvencián, hogy ő van a bokrok közt. Egy 5 méterben tekerészve elmeséltem a safetyn hogy minden ok vele (az első ijedtség után kiderült hogy egy kis zúzódással megúszta), majd nem túl jó érzéssel, de repültem tovább. (Milán legalább helikopterezett egyet, ugyanis olyan helyre szállt, amit nem lehetett máshogy megközelíteni, így lehozták :))
Mivel a visszaszállító busz lerohadt alattunk hazafelé mindenki marha későn ért vissza, így a ma esti borkóstoló is elmaradt. Eredményeket se tudunk még, de nem is várok semmi jót. Én 20 és 30 között lehettem mikor kikoppantam,meglátjuk mennyi pontot ért ez a hetven pár km amit lerepültem. A kezdés nem olyan mint terveztem, valahogy egész nap nem láttam a filmet, remélem holnap jobban rá leszek hangolódva a versenyre (már ha lesz nap, mert esőt mondanak megint)
Az összes kommentelőnek köszönöm a bíztatást a többiek nevében is, különösen Bécinek aki még sms-t is írt nekünk :) A telefonom sajnos meghalni látszik, de igyekszem válaszolni mindenkinek)
Szerk: 33-ik lettem, kb 560 pontot kaptam, Peti alig valamivel előttem 31. Évi gps probléma miatt nem csinálta meg a start cilindert de repült egy jót, Tóni pedig vhol tizenpár km-nél koppant ki, ős is eltürelmetlenkedte. A kezdés nem olyan mint terveztük, de innen csak felfelé vezethet az út :)
6 megjegyzés:
Nincs itt baj srácok, a Malacka mint világ első még jobban beszopta :)
Milánnak nem mertem sms-t küldeni mert láttam, hogy a gerincen állt meg a logja, de bíztam benne, hogy csak elromlott a tracker. remélem tényleg semmi baja! Évinek meg nem tudom a számát, de figyeltem, azért szépen elrepkedett ott a task elején.
Innen még simán adja az első tíz, de akár még előrébb is. Nyomjátok skacok én itthonról figyelem az eseményeket.
szerintem most az elején összejött mindenkinek a szerencsétlenség, most már túl vagytok rajta, innen már csak jobb lesz:)
Milán egy versenyen két mentőernyődobásnak csak kicsi a valószínűsége, most már tolhatod :-)(remélem már el is felejtetted:-)) Máté írtam facebookon már, lesz ez még jobb, a többieket is üdvözlöm, Tónival már rég találkoztam ... újabb leányzó versenypilótánk lesz, ez külön öröm, a gps-es vacakolásokon, benézéseken is átesik majdnem mindenki, hozzátartozik a fejlődéshez :-).... Hajrá fiúk,lányok !
Sajnos igaz a hír, full gyorsítón toltam egy lepörgős/twistelős mutatványt aminek a legvége mentőernyő lett. A szerencsétlenségben a szerencse h. helikóval levittek a hegyről és szinte épen megúsztam, a cucc is teljesen ok. Mint azábra is mutatja (látva a 2. nap eredményeit) nem maradt bennem para és toljuk ezerrel. Köszi a bíztatást mindenkinek!
hajjjjjrá
tekerjétek ki a szemüket is :)
okosan MIlán, hülyéből sok van ! :)
Mate! super,hogy mindenki egészben van és külön köszönet az ügyes beszámolokért.gratula mindenkinek és jo utat haza,hogy aztán tolhassauk ujbol ezerrel.üdv hgyuszi
Megjegyzés küldése